• De stelling van vandaag luidt:
    De middelbare school verstoort de structuur die je voorheen had. Het zou meer regelmaat moeten hebben en lestijden zouden elke dag hetzelfde moeten zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is wel waar, maar je went eraan.
    Regelmaat is natuurlijk heel prettig in het leven, maar op de middelbare school is dat volgens mij vrijwel onmogelijk.
    Vooral als je profielen hebt gekozen; soms is het technisch gezien dan niet mogelijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, ik vind van niet. Je hebt simpelweg niet genoeg vakken om al die tijd op te vullen en ik vond het eigenlijk wel fijn, die verschillende lestijden.


    It's time to be happy again.

    Nou, ik heb wel regelmatige lesuren (ma & di 8, woe 4 en do & vrij 7) en dat blijf zeker het hele jaar zo. dus heb ik daar geen probleem mee.
    Dus denk ik oneens.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nou, eigenlijk niet hoor XD


    Life is hard and then we die

    Niet nodig hoor. Het is natuurlijk wel zo dat kinderen die moeilijk wennen, het ook moeilijker gaan hebben. Maar alles went. (:

    Behalve een vent.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik vind van niet
    ja oke, ik had in de 1e en 2e wel wat onregelmatige tijden: dinsdag tot het 8e uur en vrijdag tot het 4e uur, maar dat was wel oke

    Niet eens. Bij mij lag het helemaal aan m'n vakkenpakket wat voor lessen ik op een dag had (toen ik nog op de middelbare zat :X). Het enige wat genaaid was, waren de tussenuren, had je eerst les, dan 4 tussenuren en dan nog weer een keer les. Dat kunnen ze wel eens beter zien te regelen, dat het beter aansluit.


    FML

    Pff, daar wen je aan.
    Deze stelling is ook wel overdreven hoor.
    We gaan heus niet sterven door onregelmatige uren... O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oneens, ik vind afwisseling juist wel lekker en soms kan het goed uitkomen als er veel lessen uitvallen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Absoluut eens met mijn school ervaringen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nee, het bereidt je ook voor op het leven. Daar gaat alles ook niet altijd via vaste schema's, op de universiteit al helemaal niet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    welke structuur?


    waarom is het zo godse koud? :(

    Het verstoort je structuur wel, maar je went er gewoon aan.

    Nightingale schreef:
    Nee, ik vind van niet. Je hebt simpelweg niet genoeg vakken om al die tijd op te vullen en ik vond het eigenlijk wel fijn, die verschillende lestijden.

    jah,,ma eens da ge gewend zijt aan u lessenrooster valt het nog wel mee.
    ma k vind bv. wel dat je elke dag evenveel uren hoofdvakken hebt ofzo...
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'