• De stelling van vandaag luidt:
    De middelbare school verstoort de structuur die je voorheen had. Het zou meer regelmaat moeten hebben en lestijden zouden elke dag hetzelfde moeten zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    @ ijsmeiden: Typ eens in één bericht zeg.

    En bij mij zijn de lestijden altijd gelijk, behalve op woensdag en daar erger ik me aan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens. Ik vind het wel chill zo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oneens. Ik vind het wel lekker, zo onregelmatig. Dan doe je niet iedere dag alles op dezelfde tijd!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maunier schreef:
    Het is wel waar, maar je went eraan.
    Regelmaat is natuurlijk heel prettig in het leven, maar op de middelbare school is dat volgens mij vrijwel onmogelijk.
    Vooral als je profielen hebt gekozen; soms is het technisch gezien dan niet mogelijk.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Nee, laat het alsjeblieft zo blijven. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Courtesan schreef:
    Nee, het bereidt je ook voor op het leven. Daar gaat alles ook niet altijd via vaste schema's, op de universiteit al helemaal niet.


    Only losers can act the way you do

    In België is dat zo-bij de meeste scholen-, buiten woensdag. Dan heb je een halve dag.


    Some people make the world special just by being in it

    Nightingale schreef:
    Nee, ik vind van niet. Je hebt simpelweg niet genoeg vakken om al die tijd op te vullen en ik vond het eigenlijk wel fijn, die verschillende lestijden.

    en als je daarna naar een andere schoool gaat (na de middelbare) is het ook anders dus het is beter dat je er aan went


    you were born original don't die as a copy

    eens.


    Vampire Heart.

    Nightingale schreef:
    Nee, ik vind van niet. Je hebt simpelweg niet genoeg vakken om al die tijd op te vullen en ik vond het eigenlijk wel fijn, die verschillende lestijden.


    just be yourself and live your own life

    Oneens, ik vind die verschillende tijden juist fijn (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ehm oneens?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Een beetje.
    Maar je raakt eraan gewend..
    Maar aan de ander kant is mijn school dan wel weer zo dat ze 3 dagen van tevoren opeen je hele rooster in de war gooien. En dat vind ik dan wel weer kut. En soms heb je gewoon echt een kut rooster..
    Maar ik zeg half eens/oneens. ^^


    Never say never =)

    Eh, maakt mij niet uit.
    Hoewel het geweldig zou zijn als je maar
    tot je twaalfde naar school moest Ö
    Natuurlijk zal dat nooit gebeuren,
    maar dromen kunnen we, toch? -a-


    How y'all doin'?