• De stelling van vandaag luidt:
    De middelbare school verstoort de structuur die je voorheen had. Het zou meer regelmaat moeten hebben en lestijden zouden elke dag hetzelfde moeten zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neen.
    Ik vind het best handig dat je de ene dag later eindigt en de andere vroeger, of later begint.
    Bij ons is dat soort lessenroosters trouwens pas vanaf het 3e. De eerste twee jaar is een regelmatig lessenrooster.
    Ik vind het goed C=


    Has no one told you she's not breathing?

    Oneens!
    Dan zou ik helemaal elke dag tot 16:10 op school zitten omdat het anders niet past...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb regelmatige lesuren.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oneens, de middelbare rockt _O_
    Ik heb deze week maar 1 uurtje les x'D
    Alle 15 andere gaan niet doooor
    _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij ons is zijn de lestijden het hele jaar door het zelfde?


    We'll never be as young as we are tonight

    Mah, ik vind dat je niet meer dan zeven uur les mag hebben, omdat je tijdens het achtste/negende toch totaal uitgeput bent en er niemand meer oplet - niet dat dat bij andere lessen niet het geval is, maar goed. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    In België is dit toch al?
    Ik ken hier enkel maar scholen die een vast lessenrooster hebben. Iedere schooldag bestaat uit minimum 7 lesuren -uitzondering van woensdag met 4- en maximaal 8. Als er een les uitvalt, mogen wij nieteens naar huis. -Weet niet of het voor andere scholen ook geld.- Wij zijn verplicht op de school te blijven in dat lokaal. Wij krijgen een andere leerkracht + een taak/test


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    oneens ik vindt het juist prettig elke ker nadere les tijden ^^. dan kun je soms uitslapen. en soms vroeg je bed uit komen-.-. dan kun je je lekker verhuigen op de dag dat je bijna geen les uren heb ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Iedere dag altijd hetzelfde is toch saai?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik weet het niet, wanneer je rooster zo blijft wen je eraan, maar dan heb je ook nog die veranderingen in je rooster zoveel keer in het jaar, dan ben je meteen weer helemaal uit je ritme


    Everything is worse without music.

    Niet mee eens! Een regelmaat zou vanuit sommige standpunten best fijn zijn, maar afwisseling is ook veel fijner. En er is bij lange na niet genoeg tijd om al je lessen in éen dag te proppen.


    .

    Prosecco schreef:
    Nee, ik vind van niet. Je hebt simpelweg niet genoeg vakken om al die tijd op te vullen en ik vond het eigenlijk wel fijn, die verschillende lestijden.


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.