• De stelling van vandaag luidt:
    Concerten moeten goedkoper worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Sommigen. Ik ga bijvoorbeeld naar You Me At Six en dat is maar €12 per kaart (€1.50 verzendingskosten) en dat vind ik nu niet bepaald duur. Maar iemand als Lady GaGa of Britney Spears of zo mag haar prijzen best verlagen, ik denk niet dat veel mensen staan te springen om honderden euro's neer te tellen om hun live te zien.

    OfficialBamf schreef:
    Ik weet niet het ligt aan de status van de band
    Zoals U2 daar mag je wel flink voor betalen omdat ze echt super beroemd zijn


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Horchata schreef:
    Ik vind van niet, want die artiesten moeten daar ook hun geld aan verdienen...
    En bij een aantal artiesten valt de prijs wel mee

    Matix schreef:
    Van sommige artiesten mag dat van mij inderdaad wel!


    Life is a beautiful struggle

    Mee eens! Concerten zijn vreselijk duur voor sommige mensen. Die niet veel geld hebben en toch hun grote idool willen horen of zien.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Matix schreef:
    Van sommige artiesten mag dat van mij inderdaad wel!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zolang er nog steeds genoeg mensen naartoe gaan zie ik geen reden waarom concerten goedkoper zouden moeten worden. (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 11:20 ]


    Never say Never

    De concerten van de bands die ik leuk vind zijn nooit meer dan 15 euro. (: dus voor mij hoeft het niet.

    Ik weet niet eens wat de prijs is pp :'DD.

    Jaaaaaaaaaaaaaa!!!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik vind dat de drank die je er koopt vaak te duur is. Dat de concerten zelf duur zijn kan ik begrijpen.. Artiesten vragen veel geld tegenwoordig.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja en nee, sommige concerten zijn al goedkoop en anderen zijn veel te duur.
    En aangezien artiesten tegenwoordig al veel te weinig verdienen aan de verkoop van CD's moeten ze het geld ergens anders vandaan halen: Concerten.
    Ik woon in het oosten van Nederland en voor mij zijn de reiskosten vaak nog duurder dan het concert, dat vind ik super vervelend. Aangezien de meeste concerten niet heel goedkoop zijn. Een concert is voor mij daarom vaak niet haalbaar. Maar daar is nu eenmaal niets aan te veranderen en ik heb daar ook vrede mee. Artiesten moeten op de een of andere manier geld verdienen. En een concert is het geld meestal dubbel en dwars waard!
    Hoewel ik concertkaartjes van over de €100,- toch wel érg extreem vind.


    Fuck the world, I don't care.

    mag vn mij wel goedkopen, dan heb k meer geld voor de trein enz...;p


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx

    Enough schreef:
    Concerten op zich niet, de treinen en bussen er naar toe wel!

    Matix schreef:
    Van sommige artiesten mag dat van mij inderdaad wel!


    you were born original don't die as a copy