• Ik zat bij engels en toen kreeg ik een smsje. Ik had natuurlijk een dom geluid namelijk "schat wat is je pin voeg me in je bbm" ofso xD nou me mobiel werd afgepakt maar de rest van de week zat de klas wel "schat wat is ping" te zingen als ik langs kwam lopen (:

    Iemand zijn mobiel ook wel is afgepakt op school ofzeu (cat)

    laatste topic voor vandaag :Y)


    My heart is yours and so am I

    Mijne is nog nooit afgepakt, maar ik sms wel constant onder de les. Ze hebben het alleen nooit door haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Mijne is nog nooit afgepakt, maar ik sms wel constant onder de les. Ze hebben het alleen nooit door haha.
    Chill :-P bij ons hebben ze alles door :s


    My heart is yours and so am I

    Reassurance schreef:
    Mijne is nog nooit afgepakt, maar ik sms wel constant onder de les. Ze hebben het alleen nooit door haha.

    Reassurance schreef:
    Mijne is nog nooit afgepakt, maar ik sms wel constant onder de les. Ze hebben het alleen nooit door haha.


    Change, the only good thing in this world.

    Reassurance schreef:
    Mijne is nog nooit afgepakt, maar ik sms wel constant onder de les. Ze hebben het alleen nooit door haha.

    In de onderbouw werd daar bij ons heel erg opgelet. Maar nu ik in de bovenbouw zit mag je gewoon je mobieltje op tafel hebben. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zit nu in het tweede. Vorig jaar, de éerste keer ever in onze klas (maar geloof me, niet de laatste ;d) ging 'oh i am a gummybear, oh i'm a gummybear' af _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik pak vaak onder de les m'n mobiel, niemand die het ziet.


    *insert philosophical cringe expression here*

    In de middelbaar is mijn mobiel al een aantal keer afgepakt maar zodra ze pauze hadden jatte ik mijn mobiel weer terug (:
    En nu op MBO doen ze niet moeilijk, bellen onder de les is geen probleem, loop gewoon even de klas uit :')


    dream, dare, fly!

    De mijne is nooit afgepakt. Alleen ging hij wel af in de mediatheek waar mobieltjes aan verboden zijn :x

    Reassurance schreef:
    Mijne is nog nooit afgepakt, maar ik sms wel constant onder de les. Ze hebben het alleen nooit door haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Reassurance schreef:
    Mijne is nog nooit afgepakt, maar ik sms wel constant onder de les. Ze hebben het alleen nooit door haha.

    Zelfde hier, maar op school moet je je mobiel op stil zetten. Anders is het logisch dat je word gesnapt. En bij ons doen sommige leraren een wedstrijdje wie de meeste mobieltjes kan afpakken. Maar veel doen er niet mee en die vinden het echt kansloos en dan mag je hem gewoon houden. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Zelfde hier, maar op school moet je je mobiel op stil zetten. Anders is het logisch dat je word gesnapt. En bij ons doen sommige leraren een wedstrijdje wie de meeste mobieltjes kan afpakken. Maar veel doen er niet mee en die vinden het echt kansloos en dan mag je hem gewoon houden. (nerd)


    Ik wenste dat ik in Nederland woonde.. fuck België


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Ik wenste dat ik in Nederland woonde.. fuck België

    Kom gezellig bij mij wonen! (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja ._.


    I live for the applause, you will die for it.