• Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar alles is van mijn iPod. Al mijn muziek, dat op zich niet zo erg is want die kan ik er meteen opzetten, maar mijn filmpjes en foto's, die van mijn vorige pc kwamen die intussen gecrasht is. Ik ben zo sad nu. Nu heb ik een lege iPod, mygod. dnw. En mijn iPod is niet gelinkt met de pc hier. :((

    that's kinda a problem.. Sorry, ik heb er geen, dus ik zou niet weten hoe het komt of hoe te reageren.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    That sucks very hard :|

    k zou half dood gaan als mij zoiets zou over komen:|


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Apple zuigt zo hard.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik begin me af te vragen of Apple inderdaad wel zo goed is :') Want ik heb er zelf ook vaak problemen mee en anderen ook.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kikkeli schreef:
    Apple zuigt zo hard.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Men, wat kut voor je. Maar filmpjes en foto's moeten toch van je computer afkomen, dan zouden ze toch in een mapje moeten staan? Ik snap niet hoe je ze dan over hebt gekregen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Godzijdank heb ik altijd nog een reservemp3 waar alles op staat.


    SLOAN.

    DELICI0US schreef:
    Men, wat kut voor je. Maar filmpjes en foto's moeten toch van je computer afkomen, dan zouden ze toch in een mapje moeten staan? Ik snap niet hoe je ze dan over hebt gekregen.

    Nou nee, die zijn blijven staan toen ik een nieuwe pc voor mijn bibliotheek begon te gebruiken, vraag me niet hoe.

    kutjebef! dat is klote!


    You don't have to change.

    Kikkeli schreef:
    Apple zuigt zo hard.


    Hope goes lost but never dies.

    Happysnail schreef:
    Ik begin me af te vragen of Apple inderdaad wel zo goed is :') Want ik heb er zelf ook vaak problemen mee en anderen ook.

    Klopt helemaal!

    Als mijn poddie nog lang loos doet, klaag ik alles wat ermee gelinkt is aan!

    Ik zou mezelf opsluiten op mijn kamer, ik heb mijn Ipod echt 24 uur per dag in, zelfs als ik in slaap val. Mi mum doesn't really like that..
    SUCCES!

    That sucks..


    To infinity and beyond •

    CarmineG schreef:
    that's kinda a problem.. Sorry, ik heb er geen, dus ik zou niet weten hoe het komt of hoe te reageren.

    das wel echt vervelend zeg!! is mij een keer overkomen met mijn mp3speler. geen idee hoe dat kwam!

    Ik krijg een Ipod Touch. Weet iemand of hij handig is of niet ;#


    To infinity and beyond •