• Bij ons stond in het magister dat de maatschappijstroom die geen Spaans volgt voortaan op maandag om 1 uur uit is ipv half 3, dus iedereen blij natuurlijk, maar niemand zei iets tegen onze mentor omdat we het al helemaal zagen gebeuren dat hij aan kwam zetten dat dat een fout was.. Gaat de natuurstroom zeuren omdat ze dat ook willen, en nu moeten we dus wél gewoon tot half 3 naar school -.- Dat is nog niet laat, maar toch. Anderhalf uur is toch wel iets. Dus iedereen vet geïrriteerd, en toen zijn een paar vrienden en ik gewoon naar huis gegaan :'D Achteraf mocht iedereen alsnog gaan omdat ze aan het doordrammen en zeuren waren, maar toen zaten wij al lang en breed thuis :P
    Maar het stomme ervan is dat de natuurstroom altijd wordt voorgetrokken, en dan willen ze ook nog wat wij hebben -.- Iedereen doet alsof de natuurstroom beter en slimmer is dan maatschappij, terwijl het gewoon andere interesses zijn. En dat is al helemaal met HAVO/VWO. Bij ons worden sommige lessen gesplitst in VWO/'goede' Havo-ers die denken dat ze dat vak op VWO kunnen, en de andere havo-ers. (Hoewel ik van allebei die vakken met gemak VWO kan doen, hou ik nu nog havo, dan kan ik als het echt te makkelijk is altijd nog vwo gaan doen en zo zijn mijn cijfers lekker hoog (A)) Maar ze maken steeds van die kutgrappen van 'Ah dus jullie zijn de slechte havo-ers!' etc.
    En alsof dat niet genoeg is denkt heel vwo ook nog zélf dat ze beter en slimmer zijn dan HAVO en VMBO. Het enige verschil is dat een vwo vooral theorie is, oftewel 'die kunnen alleen denken', en vmbo is vooral praktijkgericht, dus 'die kunnen alleen doen' en havo is van allebei was, dus die kunnen niet kiezen :'D
    Ik vind het vet irritant dat VWO denkt dat ze alles zijn en VMBO iedereen nerd noemt -.-
    [/zeurmodus uit]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als je voor Havo kiest, moet je geen lessen op VWO-niveau volgen, vind ik. Als ze toch zo slim zijn, waarom zitten ze dan niet in VWO?

    Oh, ik krijg het echt van mensen die denken dat ze beter zijn dan de rest

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 17:01 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik zit op het VWO, en tja.. er zitten inderdaad mensen op het VWO of Gymnasium die zich heel wat beter voelen dan de niveaus lager.
    Tja, zo zitten mensen eenmaal in elkaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Ik zit op het VWO, en tja.. er zitten inderdaad mensen op het VWO of Gymnasium die zich heel wat beter voelen dan de niveaus lager.
    Tja, zo zitten mensen eenmaal in elkaar.


    Jup. Ik ken het.


    To infinity and beyond •

    Sailor schreef:
    Als je voor Havo kiest, moet je geen lessen op VWO-niveau volgen, vind ik. Als ze toch zo slim zijn, waarom zitten ze dan niet in VWO?

    Oh, ik krijg het echt van mensen die denken dat ze beter zijn dan de rest

    De reden dat ik geen VWO heb gekozen is omdat ik niet alleen theorie wil, en ik geen jaar ga verspillen om me beter te voelen omdat ik een hogere opleiding heb gehad. Dat heb ik niet nodig, als ik een baan niet krijg omdat ik geen VWO heb gedaan dan hóef ik hem niet eens. En daarnaast leer en denk ik natuurlijk niet helemaal zoals een vwo-er. Dus heb ik havo gekozen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je scheert ze nu wel allemaal over een kam hé? -voelt zich een aangesproken VWO'er-


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Je scheert ze nu wel allemaal over een kam hé? -voelt zich een aangesproken VWO'er-

    Haha, ja dat vond ik ook al. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    PUKKELxDING schreef:
    Je scheert ze nu wel allemaal over een kam hé? -voelt zich een aangesproken VWO'er-

    Ik heb het over onze school schat :Y)
    Maar daarnaast, zeg maar eens dat niet minimaal de helft van VWO denkt dat ze beter zijn.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 17:18 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    waar slaat het op xD hahahahahahhahah ik zit op vmbo en bb noemt kb nurts en zo maar mij boeit het echt niet als je gewoon slimmer bent nouw ja goed toch xD


    Miracle!!

    Maar over het algemeen zijn WVO'ers wel een stuk slimmer, dus ik snap ze wel.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik vind mensen op het vmbo niet dom,
    alleen als ze ook dom praten enzo, dan vind ik ze wel dom.
    sorry


    Food.

    Taihuttu schreef:
    Maar over het algemeen zijn WVO'ers wel een stuk slimmer, dus ik snap ze wel.

    Ik hoop voor je dat je geen VWO hebt, want je typt het verkeerd :'D
    Ze zijn niet slimmer, ze doen dingen gewoon anders. De gemiddelde vmbo-er moet je geen wiskundetoets laten maken, maar de gemiddelde vwo-er kan nog geen vogelhuisje bouwen, in principe & als voorbeeld genomen dan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Er wordt redelijk vaak - heb ik gemerkt in mijn Havo school - erg negatief over vooral Vmbo'ers gepraat. Maar ik weet hoe het eraan toe gaat omdat ik er zelf 4 jaar op heb gezeten. En het was de beste tijd van m'n leven. Ik had het er erg naar m'n zin met 2 goede vriendinnen die absoluut niet lui of asociaal zijn.
    Ja, Vmbo is een makkelijke leerriching voor me geweest en nee, de mensen die erop zitten zijn niet per definitie dom. Natuurlijk heb je overal rotte appels en uitblinkers, maar dat geldt voor elke situatie en voor elk niveau.
    Als ik nog steeds niet had geweten welke studierichting ik wou, had ik er zo Vwo achteraan gegooid. Niet alleen om mezelf te bewijzen wat ik kan, maar ook al die fuckers die denken dat Vmbo'ers maar een beetje achterlijke wezens zijn.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 18:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Je scheert ze nu wel allemaal over een kam hé? -voelt zich een aangesproken VWO'er-

    Ja, ik wil ook benadrukken dat absoluut niet alle Vwo'ers of Havisten alleen maar laagdunkend over Vmbo denken.


    No growth of the heart is ever a waste