• Gosh... Vraagje: ben je ÜberWANHOPIG als je al 4 jaar en 3 maanden op dezelfde ongrijpbare jongen verliefd bent *zucht* (Nee, het is niet Bill Kaulizt ofzo, gewoon een jongen die ik ken)

    Nee, denk't niet, maar mss moet je es iets tegen hem zeggen fso? mss vind ie jou ook wel leuk:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nee, maar je moet wel contact gaan zoeken :'D


    Why don't you break my heart

    Hij is mijn beste vriend :S
    Ik wil die vriendschap niet op et spel zetten :(

    Hmm ja dat is kut ik ken het...njhaa je kunt het voorzichtig laten doorschemeren of iemand anders voor je laten uizoeken wat ie voor je voelt....njhaa k ken t...gelukkig is het bij onze vriendschap wel oké gegaan,, nja


    Why don't you break my heart

    Ik hbe al genoeg alten doorschemeren xD
    ONBEWUST nogwel :(
    Echt erg... :S
    Mijn ex-beste vriendin heeft in zijn bijzijn aan mij gevraagd of ik nog verliefd op hem was!!!!
    oen heb ik een heel lulverhaal gehouden over dat ik hem meer als een broer zag xD

    haha xD ja ik had dat ook met een vriend van mij..alleen dat ging wel anders...hij zei eerst dat hij mij leuk vond enzo en naja ik hem ook en ik ook gewoon gezegd van hvj en al..komtie later aan hoor,,ben jij verliefd op mij? Ik: ja hoezo: hij:..had dat eerder gezegd!
    Ik: want?
    Hij: nu heb ik een ander
    weet je hoe kut-_-


    Why don't you break my heart

    haha xD ja ik had dat ook met een vriend van mij..alleen dat ging wel anders...hij zei eerst dat hij mij leuk vond enzo en naja ik hem ook en ik ook gewoon gezegd van hvj en al..komtie later aan hoor,,ben jij verliefd op mij? Ik: ja hoezo: hij:..had dat eerder gezegd!
    Ik: want?
    Hij: nu heb ik een ander
    weet je hoe kut-_-
    ¬¬ inderdaad!

    Ik vind het heel normaal hoor;)
    Miss ken je via een vriendin achter komen dat hij jou ook leuk vind?
    Maar een idee ;)


    You can't touch music but music touch you

    Ik vind het heel normaal hoor;)
    Miss ken je via een vriendin achter komen dat hij jou ook leuk vind?
    Maar een idee ;)
    nee, da's neit mogelijk :( *zucht*

    Of via een soort vragen spel er achter komen dat hij je leuk vind
    of praat met hem over een bepaalde jongen kan je kijken of hij er jaloers van word ;)
    Maar een idee ;)


    You can't touch music but music touch you

    xD
    Nee, dat werkt niet bij hem... Zo is hij neit :(

    het is heel moeilijk mißchien maar je kan het hem gewoon vlak af zeggen

    het is heel moeilijk mißchien maar je kan het hem gewoon vlak af zeggen
    maar dat durf ik neit (huil)

    (...)maar dat durf ik neit (huil)


    ooh arme , je kan natuurlijk ook voor eeuwig met je gevoelens blijve zitten (maar dat lijkt me geen goed idee)

    (...)

    ooh arme , je kan natuurlijk ook voor eeuwig met je gevoelens blijve zitten (maar dat lijkt me geen goed idee)
    maar ik wil heb ook niet kwijtraken... :S