• Gosh... Vraagje: ben je ÜberWANHOPIG als je al 4 jaar en 3 maanden op dezelfde ongrijpbare jongen verliefd bent *zucht* (Nee, het is niet Bill Kaulizt ofzo, gewoon een jongen die ik ken)

    (...)maar ik wil heb ook niet kwijtraken... :S


    je kan zegge : ik moet je iets vertelle maar als het niet zo is zou ik wel vriende wille blijven (klopt het:8)

    (...)

    je kan zegge : ik moet je iets vertelle maar als het niet zo is zou ik wel vriende wille blijven (klopt het:8)
    ja...

    (...)ja...

    ja en dan vertel je het gwn

    (...)
    ja en dan vertel je het gwn
    ik weet niet :(

    (...)ik weet niet :(


    ik weet het ik ben niet echt zo goed in advies geven in dit soort situaties (huil)

    (...)

    ik weet het ik ben niet echt zo goed in advies geven in dit soort situaties (huil)
    geeft enti, in ieder geval bedankt... (K)

    gheghe, k ben ook verliefd.
    en hij weet het :')
    maar hij reageert er lekker niet op -__-
    droogkloot dat het is ^^

    Heb je zijn msn ?
    zo ja,
    praat gwn vaak met hem x'D en spreek ene keertje af?

    zo nee,
    Voeg hem dan maar eerst eens toe heh x'D als hij msn heeft dan :S


    don't Worry...Be gay.

    Oeh sterkte Meis,
    je zit echt in een rot situatie... o.O
    Maar het komt wel goed, misschien is hij verliefd op jou, maar misschien ook niet, en misschien moet je het zeggen, en misschien ook...
    Wacht, laatmaar x.x
    Ik ben ff raar bezig,
    Kun je niet een vriendin van je vragen, of zij aan hem wilt vragen wat hij van je vind?


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Gewoon Proberen En Zeggen Dat Je Gewoon Heel Erg Met Je Gevoelens In De Knoop Zit En Misschien Helpt Hij Je Dan Wel Of Voelt Precies Hetzelfde.

    Neej, maar je moet dan dringend wel de eerste stap zetten denk ik :]

    Ik vind je zeker niet wanhopig!! het is toch je gevoel, en wat je gevoel zegt kan je niks aan veranderen! ook al is het je beste vriend! eigenlijk hoor je daar wel eerlijk tegen te zijn ook voor zulke gevoelens. (enikweethoemoeilijkhetis)
    maar ik zou je wat zeggen ik was ook op mijn beste vriend! en heb het hem nooit gezegt! uiteindelijk, gingen we alle 2 een andere kant op! nu heb ik hem al 2 jaar niet meer gezien! en Ben nog steeds gek op hem :$ (raa)zekerweten maar het is gewoon dat ik hem nooit zal vergeten omdat ik nooit heb kunnen vragen wat hij voor mij voelde. en ik zou je zeggen het is echt niet prettig om zo uit elkaar te gaan! dus zeg het hem schraap al je moet bij elkaar en ga er gewoon voor!
    wedde dat hij het wel zal begrijpen! (ookalsgoeievrienden)
    xx flowers

    Nee je bent echt niet wanhopig, je kan het zelf toch ook niet helpen dat je verliefd bent =)
    ik wens je toch alesinds veel succes

    Gosh... Vraagje: ben je ÜberWANHOPIG als je al 4 jaar en 3 maanden op dezelfde ongrijpbare jongen verliefd bent *zucht* (Nee, het is niet Bill Kaulizt ofzo, gewoon een jongen die ik ken)

    Laat ik je nou net zeggen dat ik ook al 4 jaar en 3 maanden op een jongen ben :P k sprak hem is op msn laatst en k ben er nu achter gekomen dat hij mij leuk vind we gaan binnenkort afspreken met zijn tweetjes en je bent zeker niet wanhopig dat zijn gewoon je gevoelens! En probeer zoals nickaaii al zei met een vragenspel ofzo erachter te komen!


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    wat is daar wanhopig aan? as ge verliefd bent bent ge verliefd e...ik kan nu moeilijk zeggen wa wanhopig is want da verschilt van persoon tot persoon maar ik vind het een doodnormale scene...!
    xXx


    Make This World Deep So I Can Jump In It!