• Heeeeeuy! ^^
    Vaak verveel ik me en zijn er geen leuke mensjes online op msn!
    ik dacht; nou, waarom geen persoon waarmee ik kan mailen over schrijven ofzo? dat we elkaar wat dingen leren ofzo. Idk.

    Ik zal even wat meer over mezelf vertellen:

    Ik ben Lieke, 14 jaar, 3havo.
    Ik dans graag.
    Ik hou van verschillende soorten muziek. Van Katy Perry tot John Mayer. Van Justin Bieber tot McFly.

    Het klinkt misschien dom, maar zoals je ziet (mijn username), is mijn bijnaam Peer. Een vriendin van me heeft als bijnaam Mandarijn en 3 vrienden hebben als bijnaam; Appel, Kers óf Perzik. We noemen ons zelf de Fruitmand. Ik heb eigenlijk geen idee waarom, maar het begon als een geintje en nu ben ik al iets meer dan een half jaar een Peer. XD.
    Ik weet niet of dit nuttige informatie is, maar dan hoef je daar ook niks over te vragen ofzo, idk.

    Pb mailadres maar, als je wilt mailen!;)


    Geen reclame, please.

    Omygosh, ik hou van jou. Ik hou van fruit :Y)


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Hahaha. XD


    Geen reclame, please.

    Het enige probleem is dat ik liever chat dan mail. Ohja. En ik heb een scheithekel aan Justin Pieper zijn muziek. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hahah, ik chat liever ook hoor! & ik word ook enigzins gek van zijn muziek omdat je het nu overal&nergens hoort! -.-


    Geen reclame, please.

    ik verveel me ook vaak!!!! ik heb jou hier op quizlet al als vriend, jij zit bij mij op school :Y) maar ik wil wel mailen (A)


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    ik wil wel mailen ik ben 12 jaar;)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik wil wel (;
    Desnoods gwn op msn ((:
    Duusssss :p


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik wil wel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil wel mailen?
    14 bijna 15-nouja. 3 maanden-
    Ehm
    JE zegt het maar (:


    I'm in love with you and all your little things

    Ik wil ook wel mailen, ben 13. Alleen ik schrijf nooit, omdat ik niet kan schrijven. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Ikkeee mailen aangezien ik togh niks te doen heb

    uhm 12 bijna 13

    Ik wil wel Mailen.
    Ik ben 14 (;
    and i like Justin bieber.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik wil wel mailen.
    Ben 15 en zit ook in de derde.
    En is niet zo raar hoor van die bijnamen (: ik zelf heb de bijnaam cherry ( = kers) xD


    Nothing happens until you make it happen

    ik wil wel mailen. (;
    ik ben Kim,
    en ik ben 14 & i like music 2 and more.
    mijn hobby's zijn: piano spelen (ik speel al 4 jaar, oke dat is niet belangrijk maar whatever.)&afspreken met vriendinnen.
    oja, natuurlijk ook op quizlet zitten.
    wacht, je kan daar niet op zitten. XD
    ik ben vaak meliggg,
    maar als het nodig is serieus. xd

    Ik heet ook Lieke(krul)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.