• Hii,

    Af en toe (ook onlangs) zie ik wel eens iets over wattpad voorbij komen. Is er toevallig behoefte om een wat "groter" topic met alle accounts (en eventueel interesse's etc..) bij te houden? Ik heb wel zin om me eventjes met een kleine opmaak etc. bezig te houden (:
    Ik heb wel gezien dat er ook al eens een gelijkaardig topic is geopend, maar daar is, geloof ik, al zeven maanden niet meer in gepost, dus ik dacht dat ik het wel even kon vragen om zoiets opnieuw te maken. Moest iemand het er niet mee eens zijn, dan laat ik het wel gewoon vallen, geen probleem!


    Mhm?

    Leuk idee. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ja leuk!

    Jaaa!

    En dan met een overzichtje van iedereens (lopende) verhalen ofzo?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 21:31 ]


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    Jaaa!

    En dan met een overzichtje van iedereens (lopende) verhalen ofzo?


    Misschien wel het verhaal dat je het meeste wil promoten, maar als iedereen 5 verhalen heeft (en sommigen hebben er meer), dan is het vrij veel om bij te houden, denk ik (:


    Mhm?

    Leuk idee!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    A dot for later

    MabeI schreef:
    (...)

    Misschien wel het verhaal dat je het meeste wil promoten, maar als iedereen 5 verhalen heeft (en sommigen hebben er meer), dan is het vrij veel om bij te houden, denk ik (:


    Jaa, dat wel inderdaad. Dat je gewoon 1-3 verhalen die je wilt promoten neer kan zetten met titel oid en n kleine beschrijvoming in spoiler?


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    Jaa, dat wel inderdaad. Dat je gewoon 1-3 verhalen die je wilt promoten neer kan zetten met titel oid en n kleine beschrijvoming in spoiler?


    Ik zal zien hoe ik het er in kan puzzelen (:


    Mhm?

    Als het echt (actief) word bijgehouden. Ik zie zulke topics vaak voorbij zien komen en dan worden die niet bijgehouden of users maken een topic aan waarin ze vragen naar accounts van andere users, dan denk ik, je kunt ook gewoon even in zo'n oud topic je link van je wattpad sturen. Zoveel moeite is dat niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Als het echt (actief) word bijgehouden. Ik zie zulke topics vaak voorbij zien komen en dan worden die niet bijgehouden of users maken een topic aan waarin ze vragen naar accounts van andere users, dan denk ik, je kunt ook gewoon even in zo'n oud topic je link van je wattpad sturen. Zoveel moeite is dat niet.


    Ja, dat snap ik, al is het wel vervelend om een topic van soms maanden geleden te bumpen, omdat dat niet altijd veel zin heeft. Ik ben wel van plan om het wat bij te houden, of dat toch in ieder geval te proberen (:


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik, al is het wel vervelend om een topic van soms maanden geleden te bumpen, omdat dat niet altijd veel zin heeft. Ik ben wel van plan om het wat bij te houden, of dat toch in ieder geval te proberen (:

    Dat snap ik wel. Ik zie het alleen vaak voorbijkomen die topics, dan denk ik wel dat men echt wel snapt. Want elke keer zo'n topic aanmaken helpt niet echt (dat er wordt gevraagd naar andere Wattpad-gebruikers).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Dat snap ik wel. Ik zie het alleen vaak voorbijkomen die topics, dan denk ik wel dat men echt wel snapt. Want elke keer zo'n topic aanmaken helpt niet echt (dat er wordt gevraagd naar andere Wattpad-gebruikers).


    Vandaar dat ik (eventueel) een algeme(e)n(er) topic wil aanmaken. c:


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)

    Vandaar dat ik (eventueel) een algeme(e)n(er) topic wil aanmaken. c:

    Hehe, ik weet het. Doe maar gewoon hoor ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het lijkt mij leuk en omg party ik heb net de 800 volgers bereikt :3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Hehe, ik weet het. Doe maar gewoon hoor ^^


    Dankje voor je mening, tho ^^ Tenslotte heb ik hiervoor eerst deze vraag gesteld.


    Mhm?