• Ik was even benieuwd welke leraar jij niet kunt uitstaan. Hoe heet de leraar en welk vak geeft de leraar. Lucht je hart.Naam hoeft niet

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 17:36 ]


    Welkom

    Geen van mijn nieuwe school. Alsnog hoop ik dat, dat gebouw afbrand.


    You move me ......... Kurt

    Duits, met de lerares heb ik eigenlijk geen probleem. Maar het huiswerk dat ze opgeeft is zó ontzettend vaag... De onvoldoendes blijven binnenstromen terwijl ik het wel goed (maar het verkeerde ding bijv.) heb geleerd.

    Leraar Natuur/techniek.
    Hij denkt dat hij grappig is -wat hij dus niet is- en hij is zó bijdehand, echt niet leuk.

    Docente duits,
    Gast ik mag dat kutwijf echt niet. En zij mij niet. Ik heb haar zo zin in uit te schelden en alles te doen met haar. GVD. Niet normaal.

    Ja sorry dat moest er even uit
    :Y)

    Dit jaar haat ik tot nu toe iedereen behalve van muziek (:
    Had vandaag vrij omdat ze nog geen docent hadden voor zorg en wap viel uit >.<


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    M'n oude gymleraar kan ik niet uitstaan.

    Mijn lerares aardrijkskunde is echt een kutwijf.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn Nederlandse-docent.
    'Ga je het nog proberen of wil je meteen buiten blijven?' zegt hij dan voor elke les. Ik weiger serieus om nog 1 voet in zijn stinklokaal te zetten. Homo.

    Toen ik nog op school zat.
    Wiskunde Lerares. Ik was gewoon bang voor haar geworden, maar ik kan dat niet zo 1 2 3 uitleggen. Ik moest zelfs bij tekenen huilen omdat ik een soms niet wist, voor de volgende les, en dan wordt zij heel erg boos en gaat ze op je tafel slaan enzo. Daarom dus.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn lerares in wiskunde. Echt zo verschrikkelijk.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Smartiepants schreef:
    -denkt denkt denkt-
    Ik kom er tot mijn verrassing achter dat mijn leraren wel oké zijn haha.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Mijn mentor, ze is dom en kan het niet aan. (cat)


    Your make-up is terrible

    Die kwast van Wiskunde...
    oh,,ik haat hem(duivel)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Leraar Nederlands. Die kan zágen, man.. En ik kan niet in slaap vallen, ik zit op de voorste rij..
    En Lerares Frans. Zij heeft mijn schema afgepakt, en ik heb nog steeds geen nieuw --" en ze is gewoon irritant en praat alleen maar Frans --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn wiskundeleraar is echt zo'n kakker, en ik kan hem gewoon niet uitstaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.