• Ik was even benieuwd welke leraar jij niet kunt uitstaan. Hoe heet de leraar en welk vak geeft de leraar. Lucht je hart.Naam hoeft niet

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 17:36 ]


    Welkom

    Smartiepants schreef:
    -denkt denkt denkt-
    Ik kom er tot mijn verrassing achter dat mijn leraren wel oké zijn haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Mevrouw D. van Frans, ze is zo diaofulidreliugfazleug (kon geen woorden vinden).


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    docente duits , ik zit pas net in de 1e en zij denkt gelijk dat ik duits kan.
    nou niet dus-.- . ik laat mijn vader het elke keer vertalenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sailor schreef:
    Het gebeurt niet vaak dat ik een leerkracht niet mag, maar dat mens van dit jaar van Frans. brrr, ik kan haar echt niet hebben D:.


    (Be)lieve in (you)rself

    [ bericht aangepast op 21 april 2019 - 12:40 ]

    mijn lerares duits. mvr. cinar. vreselijk!
    ze legt niets uit en kan amper nederlands


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Van frans vorig jaar. Hij maakte me altijd belachelijk enzo voor de klas en uiteindelijk ging een jongen van mijn klas er iets over zeggen tegen de directrice zonder ddat ik het wist. Dan moest ik enkele dagen later ook naar de directrice en echt, ze had hem een waarschuwing gegeven. Als ze nog klachten over hem ging krijgen kon hij geschorst worden. :'D Nadien deed hij echt overvriendelijk tegen mij.


    Some people make the world special just by being in it

    Boredom schreef:
    Was beter geweest; 'Welke leraar kun jij wél uitstaan' (;


    Ik mag best wel veel leraren, maar ik best wel jonge leraren, en die oud zijn daardoe ik gewoon gewoont tegen, en dan doen ze ook koel tegen mij xD


    Alleen maar tranen van geluk

    Mevrouw van de Elzen, Nederlands. Omdat ze het ene moment te blij is. Zo blij dat je er chagarijnig van wordt. En het volgende moment ontploft ze, en loopt ze te krijsen en met der armen te zwaaien alsof ze wilt gaan vliegen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn Scheikundeleraar. Hij is sloom en vervelend. ;o


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Die van Frans
    Sinds ik : Je déteste le francais op mijn beschrijving van mezelf heb geschreven kreeg ik een 3 ervoor en mag het nu voor de 2de keer opnieuw schrijven :Z

    En ze draagt t-shirts die al 8 jaar oud zijn , haar vetrollen piepen er gewoon vanonder uit
    Like eeeuwl


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Meneer Jacobs. Ja ik zeg gewoon zijn naam. Ik heb hem pas 3 weken voor duits en als je vraagt wat een woord is scheldt hij je gewoon uit. Zelfs de aardige meiden die nooit wat doen en altijd hun huiswerk maken


    Today will be Girl's Day party with you~

    mijn mentor:X
    echt ze begrijpt me niet!
    en daar word ik soms zo pissig om!(cat)
    ze heet karin swinkels(N)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mijn natuurkundeleraar, met zijn eeuwige gezwam over milleniumdoelen. *zucht* en mijn gymlerares is super irritant, je mag pas stoppen als je ong. dood neervalt.


    It's time to be happy again.

    Mn mentrix!


    the world is filled with people that we dont understand