• Tijdens aardrijkskunde kwam er een jongen uit het lokaal naast ons om atlassen vragen. Hij was echt heel klein, hooguit één van de kleinste van heel het eerste. Heel schattig. Toen begon die leerkracht echt vet lief te doen: 'Wat is jouw naam? Hoe oud ben je?' Heel droog en lief, net alsof hij tegen een kleuter van 5 sprak, haha.
    En daarna zei hij: 'Deze jongen hier, Adrien, gaat je helpen dragen. Anders breekt je ruggetje.' Hahahahahahahaha.

    Oké, ik ben vast de enigste die hiermee lacht, maar ik vond dat echt geniaal. :')

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 14:12 ]


    Only losers can act the way you do

    Mwuahaha :'3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik vind het eigenlijk wel zielig voor het jongetje :'D

    Ahaha, oké, ergens is dat grappig. (krul)
    Maar hoe moest dat jongetje zich voelen op dat moment. :'3


    All this dampness is damp.

    ah, dat is best wel zielig!

    Onze ak-leraar is al net zo. Voor de grap hadden de V6 leerlingen papiertjes opgehangen boven een ruimte: 'alleen voor V6'. Natuurlijk onzin, maargoed. Er zaten daar dus een x een paar derdeklassers (bij ons zit 1 en 2 op een ander gebouw).
    Dus die jongetjes waren net nieuw bij ons op school, gaan die V6 mensen naar mijn ak-leraar: 'Meneer, er zitten derdeklassers!'. Dus mijn AK-leraar die jongetjes wegsturen, die waren echt hartstikke bang. x)


    It's time to be happy again.

    Nou, ik ben ook klein. Maar ik kan er wel om lachen (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Yukari schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel zielig voor het jongetje :'D

    Boredom schreef:
    Nou, ik ben ook klein. Maar ik kan er wel om lachen (':
    Hij was nog geen 1.40. :'D


    Only losers can act the way you do

    Haha, zo schattig =3


    Never run out of reasons to smile...

    Haha, oh wat zielig eigenlijks. ;$


    Everything is worse without music.

    hahahaha, geniaal xD

    Bij ons wilde ze nooit atlassen lenen, wij deden zo idioot dan xD vooral als ze echt klein waren zeiden we met zn alle : Aaaaaaaa (A) Die leraar verklaarde ons voor gek (Hij + Ons= ruzie&discusie (A)) en die wupjes kijken echt zo van: :| Doe even normaal, stelletje mogolen, nu wil k weg hier! xD

    Geniaal xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ocharme. xp


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee niet grappig (krul)


    -

    Hahaha, * gaat plat *
    Bij ons kwam er ook een keer een hele kleine eerste klasser naar binnen en hij was zo rood! Ik vond het zo schattig! Maar wel zielig dat ze zich zo schamen voor de bovenbouw xd

    Optimistic schreef:
    Haha, zo schattig =3

    HAHAHAH. Oke ik lig hier gewoon dubbel ofzo?
    HAHAHAA.