• Tijdens aardrijkskunde kwam er een jongen uit het lokaal naast ons om atlassen vragen. Hij was echt heel klein, hooguit één van de kleinste van heel het eerste. Heel schattig. Toen begon die leerkracht echt vet lief te doen: 'Wat is jouw naam? Hoe oud ben je?' Heel droog en lief, net alsof hij tegen een kleuter van 5 sprak, haha.
    En daarna zei hij: 'Deze jongen hier, Adrien, gaat je helpen dragen. Anders breekt je ruggetje.' Hahahahahahahaha.

    Oké, ik ben vast de enigste die hiermee lacht, maar ik vond dat echt geniaal. :')

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 14:12 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha awh :3
    Bij ons lopen alle wuppen met de dag sneller wanneer ze langs onze pauzeplek komen (wij zitten in een soort inham in de gang), omdat wij ze altijd óf heel schattig óf heel grappig vinden :'D

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 18:34 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    En het grappigste is nog, dat bijna álle kleine kinderen de grootste tassen kunnen vinden die er bestaan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik haat brugklassers.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hihi


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    HAHAHHAHA. Ohmygodd. Oke dit is best wel geniaal (':

    XD
    Zo melig!!!

    Ik zou me wel kapotschamen als ik hem was hoor...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ach, goshie. x'D


    wth.

    Haha, arm kind :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Arme jongen XD
    Domme leraar XD
    Genialiteit XD


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Haha, ik ga eigenlijk best wel stuk :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    oh,,zo schattig =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha, arm joch.
    Bij ons was er zo'n joch van ook rond de 1.40 m en die moest een stuk of 7 of 8 atlassen wegbrengen naar een ander lokaal (ze hadden niet in het ak-lokaal les) en toen kwam hij zo het lokaal uitlopen en wij zaten tegenover dat lokaal. Wij zo met de hele klas kijken, zeg ons leraar zo: "Die staat te trillen op zijn benen!" En iedereen zat echt met leedvermaak te keken. En op geve moment liet hij die atlassen bijna vallen (hij had nog geen 2 stappen gezet, haha) en toen zette hij ze op de grond neer om iemand uit zijn klas te halen om te helpen. Loopt mijn wiskundeleraar er zo heen, pakt die atlassen en zet ze in ons lokaal neer. Komt dat joch terug. Hij helemaal in paniek omdat die atlassen weg waren, haha:Y) Dus hij ging terug het lokaal in met zijn medeklasgenoot (waarschijnlijk om te zeggen dat die atlassen weg waren) en die leraar meelopen. Die zag zo onze docent staan. "Heb je al gevraag of meneer te Kloeze ze heeft?" Zaten die bruggers die leraar echt zo aan te kijken van: wtf, dat ga je toch niet menen? En onze klas ging echt helemaal plat:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Haha! Geweldig!
    Maar natuurlijk ook wel zielig voor die jongen :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Optimistic schreef:
    Haha, zo schattig =3


    None but ourselves can free our minds.