• Ik vraag me af hoe het kan dat een kind van twaalf jaar of jonger zegt dat ze Anime kijkt. No offence, maar dat is toch allemaal in het Engels en op die leeftijd versta je dat toch nog niet goed genoeg?

    Iemand die me kan vertellen hoe dat zit? Kijken ze gewoon zonder het te verstaan ofzo? :x

    edit:
    Oké, goed. Iedereen kon hier blijkbaar al engels op zijn twaalfde. Ik niet, wij kregen dat pas op school toen ik 15 was, dus ja. :x

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:29 ]


    Let the Night embrace you

    Ja het kan, maar de meerderheid kan dat toch niet? Ik kon nog geen woord Engels op mijn tiende en toen ik twaalf was kon ik het nog niet goed genoeg om het echt állemaal goed en wel te verstaan. :l


    Let the Night embrace you

    Op de basisschool waar ik op zat kreeg je vanaf groep 1 Engels, dit werd ingesteld toen ik in groep 7 zat. De kinderen uit groep 1 konden net zo goed Engels als wij uit groep 7 toen. Die vrouw praatte alleen maar Engels tegen ons, waardoor je dat snel oppikte. Zo heb ik goed Engels geleerd. Wat ik nu allemaal t/m de derde heb geleerd weegt niet op tegen hun. :') Oftewel ik kon al heel goed Engels op mijn twaalfde.


    *insert philosophical cringe expression here*

    toen ik 12 jaar was kon ik ook goed engels (wel zeggen en verstaan maar spellen ..... xD)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    bwa ik ben belg en heb alleen nederlands geleerd bij mijn thuis. Maar toen ik 12 was kon ik beter duits dan dat ik dat nu kan en engels kon ik toen ook al redelijk... dus volgens mij ligt het er gewoon aan als je veel engelse films ofzo hebt gezien en als je iets wilt verstaan...

    Ik kon vlot engels op die leeftijd. Maar dat komt dan weer grotendeels omdat ik jaren lang ben opgevoed door engelstalige 'Nannys', maar ik denk dat je op die leeftijd heus wel al goed engels kan. Plus, je hebt bijna altijd wel ondertitteling (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ze kan het ook gewoon kijken zonder te luisteren wat ze zeggen.

    Engels = easy mode

    Japans = 2hard2learn(maar toch probeer ik het :3)

    toen ik 12 was.. vorig jaar dus.. kon ik ook al engels..


    Er is meer dan alleen zwart en wit

    Ik verstond op mijn 12 al super goed Engels.
    Alleen nog wat werkwoorden en een paar woorden en dan denk ik dat ik vloeiend Engels spreek.
    Ook het Amerikaans accent spreek ik goed
    :Y)


    i hate everyone

    Ik verstond het toen al :P


    Life is hard and then we die

    Rooftops schreef:
    Er zijn 12-jarigen die redelijk goed Engels kunnen hoor, kon ik toen ook al.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hobbelpaard schreef:
    Ik verstond engels wél goed genoeg op mijn 12e.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    kantoch.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik verstond het toen al :P


    Indd, en zoiezo als je niet perfect engels kan, maar gewoon de basis dingen enzo, dan begrijp je het opzich ook wel met de plaatjes enz, maar natuurlijk niet zo goed als je het wel allemaal verstaat (nerd)


    ~ la-la-laaa.

    heel veel anime gekeken.en gewoon door het vele lezen en plaatjes kijken begin je het op een of andere manier te verstaan (teminste dat had ik)
    je gaat zeg maar verbanden leggen

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 18:07 ]


    :3