• oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cammodellen ROFL. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    What the FUUUUU.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ah, ik woon daar niet in de buurt, dus ik kan je niet echt helpen..


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ooh droomjob jongeh. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat doe ik altijd al joh. =333
    Nee grapje. Ehm; Misschien kun je bij restaurantjes in je buurt vragen of ze nog mensen nodig hebben.
    Heb ik ook gedaan. :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wat sexy jongeeh (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Klinkt eigenlijk toch best verleidelijk maar no-way dat ik het ga doen. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Treasures schreef:
    Dat doe ik altijd al joh. =333
    Nee grapje. Ehm; Misschien kun je bij restaurantjes in je buurt vragen of ze nog mensen nodig hebben.
    Heb ik ook gedaan. :'3

    Enneh.. hoe heb je dat aangepakt? Meteen met een CV'tje op zak of gewoon van 'hallo, zoekt u nog mensen hier?'
    Echt, ik ben een noob op de arbeidsmarkt x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel stiekem hebben ze zo'n club hier in Emmen lol. Ze geven paaldansles, women only.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Heel stiekem hebben ze zo'n club hier in Emmen lol. Ze geven paaldansles, women only.

    Weet ik, kom ik altijd speciaal vanuit mijn woonplaats heen voor les. Echt superrr! _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Enneh.. hoe heb je dat aangepakt? Meteen met een CV'tje op zak of gewoon van 'hallo, zoekt u nog mensen hier?'
    Echt, ik ben een noob op de arbeidsmarkt x]

    Je kan ze altijd bellen, mailen, langsgaan, zodat ze als ze iemand nodig hebben, jou altijd kunnen bellen/mailen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cornflakes schreef:
    Cammodellen ROFL. x'DD

    Ligt eraan, waar woon je in Overijssel? Ik woon zelf namelijk in Veno :']


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Enneh.. hoe heb je dat aangepakt? Meteen met een CV'tje op zak of gewoon van 'hallo, zoekt u nog mensen hier?'
    Echt, ik ben een noob op de arbeidsmarkt x]


    je kan gewoon verschillende zaakjes binnen lopen en vragen of ze nog iemand zoeken, is het antwoord 'nee' dan ga je naar de volgende, en zeggen ze 'ja' dan kun je inderdaad altijd vragen of je een sollicitatie formulier moet invullen of dat je een CV moet meebrengen dat soort dingetjes :)

    Solliciteer in een supermarkt? Daar heb je de meeste kans. Het betaalt alleen niet echt supergoed, maar is over het algemeen wel gezellig werk.


    Everything means nothing, if I ain't got you.