• Ja ik ben net van school gehaald door me ouders omdat ik zo naar het ziekenhuis moet.. Gisteren moest ik bloedprikken omdat ik duizelig ben/was maar nu is er weer iets uitgekomen. Mensen moeten 250 bloedplaatjes hebben en ik had er maar 19.. Die ziekte heet dus ITP. Maar nu heb ik er nog maar 12 o.O dus miss moet ik worden opgenomen >.< en daar heb ik dus echt geen zin in.. Dus wens me succes :Y)


    My heart is yours and so am I

    Hoop voor je dat je snel geneest (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Hoop voor je dat je snel geneest (:
    Volgens mijn kan het niet genezen :X


    My heart is yours and so am I

    Dat is wel erg weinig ja o_o. Veel sterkte en ik hoop dat 't snel goed komt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dang it.
    Good luck <3


    To infinity and beyond •

    Wauw. Heel veel succes & sterkte enzo.
    Ik hoop dat je niet wordt opgenomen! (flower)


    Never run out of reasons to smile...

    Maar hoe kan dat zo opeens dan?


    To infinity and beyond •

    Teenage schreef:
    Maar hoe kan dat zo opeens dan?
    geen idee... Me ma begon net ook al dat er een bloedprop in me hersenen kan zitten o.O:|


    My heart is yours and so am I

    Jochemxlover schreef:
    (...) geen idee... Me ma begon net ook al dat er een bloedprop in me hersenen kan zitten o.O:|


    Hmm.
    Daar moet je gewoon niet vanuit gaan!
    anders ga je alleen maar zorgen maken &
    daar schiet je ook niets mee op.


    To infinity and beyond •

    Happysnail schreef:
    Dat is wel erg weinig ja o_o. Veel sterkte en ik hoop dat 't snel goed komt.


    Only losers can act the way you do

    Teenage schreef:
    (...)

    Hmm.
    Daar moet je gewoon niet vanuit gaan!
    anders ga je alleen maar zorgen maken &
    daar schiet je ook niets mee op.
    owww dit had me ma wel wat eerder mogen zeggen. "Het is alleen maar een gesprek." pfoe xD Maarje ik mis nu wel Gym :D & Wiskunde xD maar die zou ik toch al missen


    My heart is yours and so am I

    Jochemxlover schreef:
    (...) owww dit had me ma wel wat eerder mogen zeggen. "Het is alleen maar een gesprek." pfoe xD Maarje ik mis nu wel Gym :D & Wiskunde xD maar die zou ik toch al missen



    gheghe. :Y)


    To infinity and beyond •

    Jochemxlover schreef:
    (...)Volgens mijn kan het niet genezen :X

    Oh. Dan wens ik je succes (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Veel sterkte. (flower)
    En een bloedprop zal het niet zijn want dat krijg je meestal pas op latere leeftijd en er moet een -uitwendige- wond slecht genezen zijn geweest.
    Er zal wel een logische verklaring zijn en misschien dat je nu op een dieet moet ofzo, of meer/minder zout eten.
    Het zal wel meevallen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Veel sterkte. (flower)
    En een bloedprop zal het niet zijn want dat krijg je meestal pas op latere leeftijd en er moet een -uitwendige- wond slecht genezen zijn geweest.
    Er zal wel een logische verklaring zijn en misschien dat je nu op een dieet moet ofzo, of meer/minder zout eten.
    Het zal wel meevallen. :Y)


    Hoeft niet op latere leeftijd hoor?


    To infinity and beyond •

    Scandal schreef:
    Veel sterkte. (flower)
    En een bloedprop zal het niet zijn want dat krijg je meestal pas op latere leeftijd en er moet een -uitwendige- wond slecht genezen zijn geweest.
    Er zal wel een logische verklaring zijn en misschien dat je nu op een dieet moet ofzo, of meer/minder zout eten.
    Het zal wel meevallen. :Y)
    maar ik heb een bloed ziekte (: waar je sneller bloedproppen kan krijgen dusz (:


    My heart is yours and so am I