• ik was vanochtend een beetje zenuwachtig :P
    maar dan ga ik altijd trillen dat fucking irri wat hebben jullie als jullie zenuwachtig zijn?! x] (zin klopt ook egt hea >.< )

    HéHé
    waarom zo zenuwachtig?!
    als ik zenuwachtig ben kun je dat nooit acht aan men uiterlijk zien!
    ik krijg meestal gewoon buikpijn en hoofd pijn,
    maar daarbij ga ik niet staan beven of klappertanden,
    zo ben ik nu eenmaal..


    groetjes ananas

    Ik krijg dan zo'n raar gevoel in mijn buik,
    het is eigenlijk te vergelijken met verliefdheid[ vlinders in je buik enzo], alleen dan voelt het naar xD


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    ik krijg dan ook altijd een raar gevoel in mijn buik. en als ik ga staan trillen mijn benen zodat ik amper kan lopen:SxD..

    Bij Zenuwachtig heid krijg ik buikpijn of hele erg pijn in me benen. En aan me uiterlijk kan je het alleen soms bij me benen zien wnat die zitten dan niet stil en bewegen konstan.

    als ik zenuwachtig ben,
    krijg ik zo'n misselijk gevoel in me buik,
    en word ik draaierig in me hoofd ..

    Ik Ga Heel Erg Trilen En Krijg Heel Veel Zenuwtrekken Bijvoorbeeld Op Mijn Lip Bijten, Of Telkens Mijn Schouders OmHoog Halen.

    Als ik zenuwachtig ben kan ik niet meer eten, krijg ik het koud, en knikken mijn knieën verschrikkelijk. Af en toe wel heel irritant.

    Zenuwtrekken in mijn nek en onder mijn ogen.
    Een keer was ik zo zenuwachtig en kwaad (door een of ander wicht in mijn klas) dat mijn kin gewoon heen en weer ging.
    Ik hoopte dat niemand het gezien had.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Mijn handen gaan heel erg trillen,Soms denk ik ontspan,ontspan maar dan lukt het weer niet -.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Als ik zenuwachtig ben beginne mijn hande kei hard te zwete xD

    Ik ben echt nooit zenuwachtig xD BEHALVE als ik voor de klas sta en aan men spreekbeurt moet beginnen xD

    Dan praat ik iets te snel ^^

    Ik ben niet zo vaak zenuwachtig.


    blame the bully.

    Ik heb dan altijd dat ik misselijk word, ga hoesten, hoofdpijn krijg, buikpijn krijg, en soms ga janken (A)
    En natuurlijk zijn de ongemakkelijke kriebels ook niet onbekend bij mij. Bij mij is het zelfs zo erg geweest dat ik meer dan 60% van de lessen bij mij opschool heb gemist [vandaar dat ik nu wéér in de 1e zit] en depressief werd.

    Zo ver kunnen de zenuwen bij mij dus lopen ^^


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik heb vaak als ik zenuwachtig ben dta ik moet huilen :| ook al wil ik helemaal niet huilen het komt vnzelf:| en ik schaam me daar dood aan :$


    Nvt

    Als ik zenuwachtig ben, dan heb ik altijd t idee dat k door mn benen heen zak O_o'