• Hou me tegen of ik gooi mijn iPod tegen de muur. >< Ik probeer 'm al een half uur te synchroniseren en het lukt maar niet. En dan wil ik mijn iPod herstellen, gaat dat ook niet. Ik krijg het hier haastes van dat klotespil. Ik word er echt slecht van bah!

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 17:20 ]

    Tjah, Apple sucks :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat heb ik dus elke keer als ik hem aansluit. Als je hem wilt herstellen, dan moet je een schijfcontrole plannen. Als je dan je computer even opnieuw opstart, dan wordt hij herstelt. Als het goed is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Dat heb ik dus elke keer als ik hem aansluit. Als je hem wilt herstellen, dan moet je een schijfcontrole plannen. Als je dan je computer even opnieuw opstart, dan wordt hij herstelt. Als het goed is.

    Eeeeuh? ;x
    Ik weet niet hoe ik dt moet doen. (nerd)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 17:22 ]

    Happysnail schreef:
    Tjah, Apple sucks :')


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Happysnail schreef:
    Tjah, Apple sucks :')

    Apple suckt niet :w


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Apple suckt niet :w

    Echt wel :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Echt wel :Y)

    Ik heb nergens last van met mijn iPod hoor ;D
    En met mijn vorige iPod ook niet.
    Met de Apple pc's en iPhone's heb ik geen ervaring. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Like I said before, Apple zuigt zo hard.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik heb nergens last van met mijn iPod hoor ;D
    En met mijn vorige iPod ook niet.
    Met de Apple pc's en iPhone's heb ik geen ervaring. ;p

    Ik heb alleen maar problemen met m'n Ipods gehad o_o Ik hoor ook wel meer erover trouwens, maargoed. Je moet gewoon zoveel geld neerleggen, alleen maar voor 't merk gewoon.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Ik heb alleen maar problemen met m'n Ipods gehad o_o Ik hoor ook wel meer erover trouwens, maargoed. Je moet gewoon zoveel geld neerleggen, alleen maar voor 't merk gewoon.

    Al bij al vindt ik hun systemen op zich wel goed, maar het is gewoon altijd iets er mee. De manier waarop het werkt vind ik goed, hoe het werkt daarentegen.

    Happysnail schreef:
    (...)
    Ik heb alleen maar problemen met m'n Ipods gehad o_o Ik hoor ook wel meer erover trouwens, maargoed. Je moet gewoon zoveel geld neerleggen, alleen maar voor 't merk gewoon.

    Misschien is dat wel zo, maar die iPods kunnen wel écht veel. iPod Touch dan he :'D Ik ben blij dat ik er één heb. Ze zijn hartstikke handig :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Misschien is dat wel zo, maar die iPods kunnen wel écht veel. iPod Touch dan he :'D Ik ben blij dat ik er één heb. Ze zijn hartstikke handig :'D

    Njoah, ze zullen 't vast over het algemeen wel goed doen, maar ja :'D Ze zijn wel mooi, dat wel.


    "I shut my eyes in order to see.'