• Hey,
    Ik ben dus voor een paar dagen naar Malle geweest met school en ik ben verliefd op een jongen geworden want ik vind hem echt wel leuk enzo,,en hij is een nieuweling en alle meisjes hangen natuurlijk constant rond hem heen en dat zijn meestal altijd van die populaire meisjes en ik ben zeg maar jaloers omdat toen ik met een paar vriendinnen op de kamer zat en vroeg welke jongens je mooi vindt, zeiden ze allemaal de naam van die jongen, T en ik hoor ook vaak van anderen dat er nog een paar meisjes op hem is en daardoor raakt T nogal populair,,maar toen in de avond we een quiz moesten doen van jongens tegen meisjes zat hij echt een hele tijd naar mij te kijken en dus keek ik terug. Maar nu opeens kan hij echt heel erg goed opschieten met een populaire vriendin van mij en ik vrees dat T op L is. En dan begin ik echt te twijfelen of dat hij die avond gewoon naar mijn vriendin keek inplaats van naar mij. En ik vind dat echt een rot gevoel dat ik nu heb,,jaloezie en zo want mijn vorige relatie liep niet echt goed en nu alweer,, ik vind echt dat liefde sucks! Maar wat denken jullie hiervan?


    FireFlies Above My Head

    mephisto schreef:
    (...)

    liefde maakt juist zwak want mensen die je vijand zijn kunnen je vriend/vriendin gaan lastig vallen omdat ze jou niet mogen en ik ben nog redelijk normaal en eb nog nooit iets met liefde gehad liefde kost vooral veel tijd en geld

    Waarom ben jij zo negatief over alles?
    Elke reactie van jou is negatief, voor zover ik heb gezien. x'D
    Je moet niet oordelen over iets wat je niet kent.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Waarom ben jij zo negatief over alles?
    Elke reactie van jou is negatief, voor zover ik heb gezien. x'D
    Je moet niet oordelen over iets wat je niet kent.


    ik ben negtief omdat ik liefde altidj mijn hele leven negatief meegemaakt hebt tussen mijn opa en opma die altidj ruzie hadden mijn ouders die uitelkaar gingen zelf heb ik het nog nooit gevloeld maar ik heb het vaak gezien en meestal leed het nar iets negatief daarom ben ik er ook negatief over wat is er eigenlijk positief aan want het kost meestal ook nog tijd en geld

    mephisto schreef:
    ja je hebt gelijk. Love is fake. echte liefde bestaat (gelukkig) deze dagen niet meer. ik heb zelf nog nooit de liefe gevoelt dus vandaar.

    Disagree, ook al heb ik in meer dan 2 jaar geen vriendje gehad, en sommigen nog nooit.
    Maar je hebt gelijk dat vooral de westerse wereld veel luchtiger en oppervlakkiger is geworden op dit gebied.


    No growth of the heart is ever a waste

    mephisto schreef:
    (...)

    ik ben negtief omdat ik liefde altidj mijn hele leven negatief meegemaakt hebt tussen mijn opa en opma die altidj ruzie hadden mijn ouders die uitelkaar gingen zelf heb ik het nog nooit gevloeld maar ik heb het vaak gezien en meestal leed het nar iets negatief daarom ben ik er ook negatief over wat is er eigenlijk positief aan want het kost meestal ook nog tijd en geld

    Liefde is moeilijk, ja, maar daarom moet je ervoor vechten, wat veel mensen dezerdagen niet meer doen. Liefde heeft mij persoonlijk alleen nog maar goede dingen gebracht. (: Ja, relaties die niet lukten had ik ook, maar hey, die heeft iedereen. Wacht maar tot jij een leuke jongen/meisje tegenkomt. Maargoed, dan zul je je er eerst voor open moeten stellen. Wat jij dus niet doet op dit moment.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    DECIBELLE schreef:
    Life is life, lala la lala. Dubadubadupdup life. Dat kwam dus als eerste in me op. Anyways. Ik ken het gevoel, helaas (:


    Hope goes lost but never dies.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Liefde is moeilijk, ja, maar daarom moet je ervoor vechten, wat veel mensen dezerdagen niet meer doen. Liefde heeft mij persoonlijk alleen nog maar goede dingen gebracht. (: Ja, relaties die niet lukten had ik ook, maar hey, die heeft iedereen. Wacht maar tot jij een leuke jongen/meisje tegenkomt. Maargoed, dan zul je je er eerst voor open moeten stellen. Wat jij dus niet doet op dit moment.


    ja dat kan ik begrijpen maar volgens mij ben ik juist niet het type voor liefde er zijn maar weinig mensen met de zelfde mening als ik in dit land en nor minder meisjes dat maakt het alleen maar exstra moelijk

    Ivan schreef:
    (...)
    Disagree, ook al heb ik in meer dan 2 jaar geen vriendje gehad, en sommigen nog nooit.
    Maar je hebt gelijk dat vooral de westerse wereld veel luchtiger en oppervlakkiger is geworden op dit gebied.


    Ik zie het niet vak dat iemand het (een beetje) eens is in het westen is de liefde vervaagt de mannen en vrouwen kijke naar het uiterlijk als hij of zij zijn/haar haar niet goed heeft dat moeten de meeste er niks van hebben vroeger durvde de mensen nog op het innerlijk af te gaan waar de echte ik zit maar wie durft dat deze dagen nog

    mephisto schreef:
    (...)

    ja dat kan ik begrijpen maar volgens mij ben ik juist niet het type voor liefde er zijn maar weinig mensen met de zelfde mening als ik in dit land en nor minder meisjes dat maakt het alleen maar exstra moelijk

    Die meisjes missen echt wat. Doodzonde vind ik dat.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Het bestaat wel hoor. Dat jij het nog nooit hebt gevoeld ligt meer aan jou dan aan echte liefde.

    Of aan 't feit dat hij/zij nog nooit iemand is tegengekomen om dat te voelen. Echte liefde heb ik ook nog niet gevoeld - omdat ik na anderhalf jaar die jongen best zat was en me er verder ook niet meer voor wilde inzetten - maar ben er wel van overtuigd dat 't bestaat :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Die meisjes missen echt wat. Doodzonde vind ik dat.


    wat missen ze dan ? mij dat denk ik niet er zijn genoeg ander jongesn die knaper zijn dan ik

    Bij mij suckt liefde ook, want ik heb het probleem dat ik gewoon zeker weet dat mijn crush mij gewoon niet leuk vind. Ik weet het gewoon totally zeker -.-'


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik geloof nooit in liefde,'t brengt ongeluk xD


    Je mpp moeder swaa

    je heb helemaal gelijk :)
    Liefde sucks


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik krijg alleen maar het gevoel van jongens dat ik raar ben en lelijk.
    Dus ik heb ook hekel aan relaties én liefde!


    When words fails, music speaks