• Iedereen kent ze wel: die Adidas jasjes met het de strepen op de mouw en het logo op de rug: Voor de mensen die me nog niet begrijpen (krul)

    Zelf heb ik de zwarte met witte strepen, kortom dezelfde als op de foto.

    Wat vinden jullie ervan en welke hebben jullie eventueel? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    moll schreef:
    ik vind t een grote hype, waar elk 13 jarig kind aan meedoet. Tuurlijk het kan je leuk staan.. waar blijven de mensen met een eigen identiteit? stoer omdat je een adidas vest hebt, nee kvind het een vreselijke hype, die maar snel over moet gaan.


    ik heb er een omdat ik hem mooi vind niet om stoer mee te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    xEuphoria schreef:
    Ik heb er geen, ik heb eigenlijks geen idee waarom niet want ik vind ze echt super leuk. ik zie ook bijna iedereen er mee aan lopen!

    Omdat iedereen er al mee loopt hoef ik er dus absoluut geen, ze zijn opzich wel leuk maar ik koop sowieso geen dingen als ik 3kwart van mn school er al in zie lopen.

    Cornflakes schreef:
    Ik heb er eentje en heb 'm toevallig vandaag aan én het is een zwarte met witte strepen. Adidas ftw man!


    We hebben gewoon dezelfde. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Die zijn leuk :9~
    Maar ik heb er geen, want ze staan me niet echt :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Cloudburst schreef:
    Ik heb er geen, ik sta er namelijk niet mee. Maar ik vind zo'n jasjes echt wel leuk! (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik wil er eentje, maar ze zijn zo duur :c


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Elke kakker/populairtje op school draagt er wel zo een :') Ik vind ze niks aan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Die Adidas vesten wou ik 2 jaar geleden al, en toen ik er eentje mocht had iedereen het al en toen wou ik het niet meer.


    Never wait for perfection, just make it.

    ik heb gewoone en roze met witte streepen en alleen voorop zo klein adidas tekentje :P verder niet :P


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind ze wel leuk maar iedereen heeft ze tegenwoordig. Over laatst ook, ik zat op de bus en keek naar buiten, stapten er drie jongens af met álle drie zo'n vestje aan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb er 1tje , zo'n donker met lichtblauwe. En nee, niet om stoer te doen, gewoon omdat ze handig en mooi zijn. + ik doe die ook niet elke dag aan hoor. Jezus, tegewoordig is het al direct als je een Adidas vest draagt je direct een meeloper of een populair en kakkerig kind bent ofzo..


    Don't act like you're not impressed.

    Illuminati schreef:
    In het algemeen zijn de mensen die ze dragen niet echt.. mijn type.
    En zelf vind ik de jasjes afgrijselijk. Sorry.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb een zwarte met witte strepen en een roze met witte strepen.
    Ik draag die enkel als ik naar de hiphop, ritmisch gymnastiek en rope skipping ga. Oja, en als ik zelf turnles moet gaan geven. (:
    Gewoon dagdagelijks draag ik ze niet. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Toen het nog niet zo'n hype was leek het me leuk om zo'n vest te hebben maar ze waren zo duur. En ineens liep iedereen er mee en heb ik een gloedhekel aan die vesten gekregen want zodra iemand dat ding aanheeft krijgen ze allemaal zo'n arrogante houding. Ik zeg dat het een vloek is (krul)


    -

    ze zijn zooooo mooi:9~. jammer hebben we het geld er niet voor -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor