• Iedereen kent ze wel: die Adidas jasjes met het de strepen op de mouw en het logo op de rug: Voor de mensen die me nog niet begrijpen (krul)

    Zelf heb ik de zwarte met witte strepen, kortom dezelfde als op de foto.

    Wat vinden jullie ervan en welke hebben jullie eventueel? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zo'n achterlijke hype waaraan je moet meedoen om een cool kid te wezen. Blackberry, hetzelfde verhaal.
    Ik hoef geen cool kid te zijn door middel van Adidas-shit. Ik ben een cool kid zonder die dure zooi.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    Zo'n achterlijke hype waaraan je moet meedoen om een cool kid te wezen. Blackberry, hetzelfde verhaal.
    Ik hoef geen cool kid te zijn door middel van Adidas-shit. Ik ben een cool kid zonder die dure zooi.


    Zo'n hype is er nu maar dan met die vage baseball vestjes ofzo...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Zo'n hype is er nu maar dan met die vage baseball vestjes ofzo...

    't Leuke is dat ik 3 baseballvesten had van Comeback Kid. zulke dus, maar dan in baseballvest vorm en niet als een hoodie. Nu draag ik ze nooit meer. :/


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    (...)
    't Leuke is dat ik 3 baseballvesten had van Comeback Kid. zulke dus, maar dan in baseballvest vorm en niet als een hoodie. Nu draag ik ze nooit meer. :/


    Ahaa owkeej.
    Ik vind het gwn vaag wrm er nou een hype kan ontstaan uit een kleding of mobieltjes..
    Lekker helft van je school -of meer- heeft dezelfde vest aan als jou o.O ik snap daar de lol niet van


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind ze wel leuk, maar ze zijn zo duur! Ook zie je er vooral alleen maar van die populaire kids mee, dus nee, ik heb ze niet.


    “Love is a contradiction.”

    Illuminati schreef:
    In het algemeen zijn de mensen die ze dragen niet echt.. mijn type.
    En zelf vind ik de jasjes afgrijselijk. Sorry.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind ze flut, want iedereen draagt ze. En nee, omdat iedereen ze al heeft, heb ik er geen. :')


    wth.

    Het gaat eer niet om of iedereen ze heeft, het gaat er om of jij ze leuk vindt.(nerd)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 18:03 ]


    Als mijn moeder van huis is, nodig ik mijn vriendinnen uit!

    Ik heb zwart met goud


    You never fail, unless you keep trying...

    Padalecki schreef:
    Ik heb er geen, ik sta er namelijk niet mee. Maar ik vind zo'n jasjes echt wel leuk! (:


    comfort in c h a o s

    3Punker3 schreef:
    Het gaat eer niet om of iedereen ze heeft, het gaat er om of jij ze leuk vindt.(nerd)

    En wij vinden ze niet leuk omdat iedereen ze heeft. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    3Punker3 schreef:
    Het gaat eer niet om of iedereen ze heeft, het gaat er om of jij ze leuk vindt.(nerd)



    Nou, wat die mensen hier nu zeggen gaat ook over of ze het leuk vinden of niet..

    Als ze in de trans zeggen van; iedereen draagt ze en blablabla.. meestal vinden ze die vesten dus niks (:

    & als ze hun vesten op noemen dan is het meestal zo dat zij ze dus dan wel leuk vinden

    (: (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Super vreselijk lelijk en ik haat iedereen die er 1 draagt *O*


    -

    Sudowoodo schreef:
    (...)


    Nou, wat die mensen hier nu zeggen gaat ook over of ze het leuk vinden of niet..

    Als ze in de trans zeggen van; iedereen draagt ze en blablabla.. meestal vinden ze die vesten dus niks (:

    & als ze hun vesten op noemen dan is het meestal zo dat zij ze dus dan wel leuk vinden

    (: (:
    Eindelijk iemand die er verstand van heeft!!!!!(yeah)


    Als mijn moeder van huis is, nodig ik mijn vriendinnen uit!

    3Punker3 schreef:
    (...) Eindelijk iemand die er verstand van heeft!!!!!(yeah)


    Waar heb ik nou weer verstand van o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you