• Zoals de meeste mensen in Nederland dat doen zing ik ook onder de douche. Mijn tante komt altijd bij ons schoonmaken en daar betaalt m'n vader haar ook voor enzo. Paar dagen geleden stond ik onder de douche (te zingen(krul)) en jahoor zij komt binnen. Ik schaamschaam, want ik kan namelijk niet zingen. Dus op een gegeven moment kom ik uit de douche en zij zegt zo: 'Wat kan jij mooi zingen! -sarcastische toon-' Dus ik zo van: 'Ja ja, zeg maar niks. -licht gepikeerd-'

    Dus, omdat mijn stem barslecht is:
    Wie van Q kan er nou wel écht goed zingen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    not me de glazen breken al voor ik begonnen ben....


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik niet, ik zing zo vals als een kraai.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen idee. Dat weet ik nooit echt van mezelf.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Reassurance schreef:
    Ik niet, ik zing zo vals als een kraai.


    Dan doe ik het dus beter :Y)
    Want ik ben nog erger ;d


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Haha, ik kan écht niet zingen. Mensen zeggen dat ik ritmisch praat ipv zing.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik niet,ik wil altijd te hoog zingen waardoor ik vals zing.Maar ik vind mijn zus mooi kunnen zingen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als ik alleen ben, zing ik wel liedjes die in mijn hoofd zitten. Maar ik zing werkelijk supervals, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, ik kan ook niet goed zingen.
    Vroeger op noteleer ging het wel altijd, maar om de een of andere reden gaat het nu niet meer.


    effort never betrays you

    Ik niet ;'D Mijn zingen is ongeveer even slecht als mijn koken en laten we het er maar op houden dat ik zelfs geen spiegelei kan bakken ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb die KirstenSnaps of wie was dat toen, een een liedje horen coveren. Een duits liedje, en dat was echt mooi~!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Haha, ik niet.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mensen vertellen mij constant hoe mooi ik wel niet kan zingen ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Reassurance schreef:
    Ik niet, ik zing zo vals als een kraai.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik kan gewoon op de juiste toon zingen, maar niet supermooi ofzo.
    En KirstenSnaps had onlangs liedjes online gezet die ze gezongen had. Die waren wel goed! =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Reassurance schreef:
    Ik niet, ik zing zo vals als een kraai.