• Zoals de meeste mensen in Nederland dat doen zing ik ook onder de douche. Mijn tante komt altijd bij ons schoonmaken en daar betaalt m'n vader haar ook voor enzo. Paar dagen geleden stond ik onder de douche (te zingen(krul)) en jahoor zij komt binnen. Ik schaamschaam, want ik kan namelijk niet zingen. Dus op een gegeven moment kom ik uit de douche en zij zegt zo: 'Wat kan jij mooi zingen! -sarcastische toon-' Dus ik zo van: 'Ja ja, zeg maar niks. -licht gepikeerd-'

    Dus, omdat mijn stem barslecht is:
    Wie van Q kan er nou wel écht goed zingen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik kan het niet, maar als ik wil zingen zing ik gewoon, want zingen is leuk ;D

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 21:14 ]


    None but ourselves can free our minds.

    haha ik dus echt niet, valsheid meldt zich (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zing als een schaap dat doodgaat, ik heb het eens teruggeluistert. .__. Maar mensen zeggen altijd dat ik wel kan zingen. Randdebielen.


    You move me ......... Kurt

    ja ik wel, maar dat klinkt zo ego xD
    maar het kan beter^^


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik zing een beetje goed want de glazen breken niet maar het is geen beyonce of lady gaga of Rihanna of een andere gorte artiest.
    Ik zing ook heel graag onder de douche maar niemand zegt er iets van, we hebben een geluids dichte badkamer:D


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    affinity schreef:
    not me de glazen breken al voor ik begonnen ben....

    Idem :Y) Hoewel, soms valt het best nog mee maar dat komt alleen maar omdat ik vorig jaar super hard gedrild ben op school om te zingen ;x


    We're hiding behind skin that's too tough

    iedereen zegt dat ik heel mooi zing, alhoewel ik het van mezelf niet weet. dus geen idee. ben nogal onzeker en vind zelf dat ik vals zing maar iedereen vind dat ik super mooi zing. rare mensenxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb echt de grafste grafste grafste kutstem die ooit heeft bestaan, mijn stem is erg schor en als ik sta te schreeuwen is heel de wereld doof. Als ik sta te zingen is het zo vals dat ik de slappe lach van mezelf krijf. En laten we het dan nog niet over mijn stikkende zeekoe-lach hebben..

    Ik kan ook nie zingen hoor ;) Wat heeft mij tog bezielt dat ik op een koor zat.. hmm ooh ja was gedwongen door mijn liefste grote zus xD
    :8


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ehm ...Ik sta op youtube xD maar ik kan niet zingen ookal doe ik het wel xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik kan totaal niet zingen maar dat deert me niet, ik zing zelfs wanneer heel de klas het kan horen en dan ook nog eens Justin Bieber's baby. -Moet je weten dat ik écht een hekel heb aan dat liedje. :'D-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jacksonville schreef:
    Ik heb echt de grafste grafste grafste kutstem die ooit heeft bestaan, mijn stem is erg schor en als ik sta te schreeuwen is heel de wereld doof. Als ik sta te zingen is het zo vals dat ik de slappe lach van mezelf krijf. En laten we het dan nog niet over mijn stikkende zeekoe-lach hebben..


    Nu wil ik jou horen zingen en lachen, haha. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson