• Ja, ik voel me aardig slecht.
    Maar ik ben terug!
    Ik was weg nadat ik een vriendin op Quizlet had "verloren" maar het kwam daarne toch weer goed.
    Even was ik afgeleid en vergat ik Quizlet.
    Maar nu vind ik het toch leuk om af en toe weer eens on te komen.
    Anyway, het gaat niet al te best.
    Misschien is dat wel waarom ik terug ben.
    Ik zal jullie het drama besparen en gewoon even een korte lijst maken van wat me bezig houdt:
    Mijn tweelinbroer Jake zit in een kliniek.
    Ik heb wat relatieproblemen die erg pijnlijk voor me zijn.
    Mijn vader en ik hebben nogal veel ruzie gehad, en Jake en hij zijn nog veel verder gegaan dan dat. Te erg om op te noemen.
    Op school gaat het niet zo lekker; slechte cijfers en stomme gastjes in mijn klas die té ver gaan.

    Dus ja, misschien is er iemand die met me zou willen praten?
    Ik voel me de laatste tijd nogal eenzaam omdat ik Jake moet missen, dus even praten met iemand zou best kunnen helpen.

    Thanks.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik denk het wel,ik kan het altijd proberen.


    Ik zou dan het liefst praten doormiddel van PBs.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik zou dan het liefst praten doormiddel van PBs.

    Is goed,ik kan je alleen niet verzekeren dat ik je kan helpen of dat ik elke dag online ben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Is goed,ik kan je alleen niet verzekeren dat ik je kan helpen of dat ik elke dag online ben.


    Ik ben al lang blij dat iemand wil luisteren.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Als mensen me dit soort verhalen vertellen, weet ik vaak niet wat ik terug moet zeggen. Maar ik word vooral gebruikt als praatpaal. Dat hoef ik vaak nieteens iets terug te zeggen.
    Dus bij mij kan je je hart luchten. Stuur me maar een privébericht als je een praatpaal nodig hebt. (:
    (flower)


    You don't have to change.

    Nouja, in de eerste ben ik bedreigd en weggepest van school. Ik had een alcoholistische vader, die later, na de scheiding van mijn ouders, ook in een kliniek heeft gezeten. Hij heeft bijna twee jaar geleden zelfmoord gepleegd.. Ik heb een tijdje ook mindere cijfers gehaald doordat in 1.5 jaar mijn oom, opa en vader zijn gestorven.

    Je kunt altijd met me praten als je daar behoefte aan hebt. Ik zal proberen je zo goed mogelijk te helpen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.