• Ik heb voor het eerst een écht gesprek met mijn geheime crush. :'3 Serieus ik ben blij :"D

    Wie is er nog meer blij?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik. Om mijn pf. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik niet, te veel hw voor -.-

    ik ben niet blij ik huil.
    Maar ik ben ook wel blij dat anderen blij zijn


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Ik niet 8D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik niet...
    Mijn (geheime) crush was ziek vandaag, dus ik heb hem niet eens kunnen zien. XS


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik niet. Ik voel niks, voor de moment.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik eigenlijk ook wel een beetje, want mijn vriendje heeft beloofd niet uit te gaan in Polen, omdat ik het niet fijn vind als hij uitgaat zonder mij :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ongeveer. Mijn 'crush' laat wel van zich horen, maar alleen via hyves. Ik wil z'n msn, ghehe XD Ik hoop zo hard dat ik 'm morgen op school zie. Naja, anders zie ik 'm zaternacht weer =3


    Life is hard and then we die

    Ik, een soort van? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Heatherfield schreef:
    Ik niet 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik niet, mijn keel doet pijn .__.

    Ik niet. Want ik heb een saai leven.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niet, heb morgen de begrafenis van mijn liefste oom en tonnen van werk dat af moet.

    Oh yeah, wat ben ik toch dol op mijn leven. Nu ik erover denk: volgens mij moet ik blij zijn dat ik een leven heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was niet blij. Nu ik hoor dat Ke$ha komt naar België ben ik wel weer blij. Al ben ik weer niet blij omdat ik weer een manier ga moeten zoeken om aan geld te komen. Tss.


    Some people make the world special just by being in it

    Meid ik ben ook blij en ik ben blij dat jij ook blij bent :D
    Ik ben blij want ik ben SUPER erg verliefd (H)(flower)
    Xx


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”