• We kregen een grote taak mee voor Frans -we moeten zeker 150 werkwoorden vervoegen-, na Frans hadden we biologie. Een meisje van mijn klas dacht: 'Oh, als ik het tijdens biologie maak, heb ik minder werk thuis!' Plots... Tijdens biologie zegt de leerkracht: 'Ja, jij daar, zwijg. En breng dat blad dat voor je ligt eens naar hier.' Ze ging dus naar voren met die bundel bladeren en hij rukte die uit haar handen, scheurde die zonder het te bekijken in vier stukken en gooide die in de vuilbak.

    En weg was de taak. (krul)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 19:12 ]


    Only losers can act the way you do

    Het is ook gewoon dom als je het in een ander zijn les doet. Hahahaha dat is gewoon kapot dom.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OMG! ik had zooo tegen die leraar geschreeuwd!!! en gezegd dat als hij het niet allemaal weer opnieuw ging opschrijfen dat ik hem dan ging slaan XD


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    Heatherfield schreef:
    Hard, haha.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Maak het dan ook niet tijdens een andere les, maar tijdens tussenuur of uitval.
    Eigen schuld. (zip)

    Heatherfield schreef:
    Hard, haha.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.