• Ik voel me zo ontzettend klote. Ik heb maandag niets gegegeten, dinsdag en vandaag alleen maar mijn avondeten. Geestelijk ben ik daar heel trots op, lichamelijk voel ik me daar zwaar kut door. Als ik stress heb ga ik roken, ik vind het fijn anderen kunnen het niet waarderen. Mijn vriend is focking boos op me volgens mij, wat ik ook wel kan begrijpen. Welke mongol wilt nou een vriendin die niet eet, die niet kan genieten van de kleine dingen in het leven en zelfs niet van de grote dingen in het leven. Gatverdamme.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Heb je weer teveel gedronken?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Stomme vraag misschien, maar wil je niet eten omdat je niks door je keel krijgt of omdat je jezelf te dik vind?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Weet je de reden hier ook van?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bro schreef:
    Stomme vraag misschien, maar wil je niet eten omdat je niks door je keel krijgt of omdat je jezelf te dik vind?

    Omdat ik zo snel mogelijk wil afvallen. Dus ja, omdat ik mezelf te dik vind.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Omdat ik zo snel mogelijk wil afvallen. Dus ja, omdat ik mezelf te dik vind.

    Daaar door ga je niet vermageren hoor zo ga je zelfs zwaarder worden.
    Je lichaam heeft voedsel nodig.
    Gosh heb ik geleerd op school xp

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 18:42 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lieve meid, ik weet niet of de foto's in je fotoboek recent zijn, maar je hebt dus ECHT geen reden om te denken dat je te dik bent. Je hebt een goed figuur.


    ars moriendi

    Ik heb er veel ervaringen mee, maar ik ga je geen tips geven, want je moet niet zoals mij een eetprobleem aan de hand krijgen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Door niet te eten wordt je juist een fatty. Anyways, doe wat je zelf wilt.


    your eyes are like stars in the night.

    dit noemen ze dus met ik kom nooit meer kom Q maar je moet wel echt eten! En hopelijk gaat het snel weer beter met je!


    My heart is yours and so am I

    Doe wat je niet laten kunt zou ik zo zeggen.


    None but ourselves can free our minds.

    Als je zo weinig mogelijk eet, dan val je idd af. MAAR zodra je dan nog iets kleins eet, kom je veel meer bij! Plus, je hebt een prachtig figuur, je moet helemaal niet afvallen!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ga sonja bakkeren ipv uithongeren ofzo, ga sporten gezond leven werk een volkoren broodje naarbinnen ipv wit brood, ga gezonder denken (=