• Haaii^^

    Okay ik ga dus een nieuwe Quizlet beginnen maar ik kan niet kiezen tussen de 2 übercuuwle ideeën van Billneukerx3/Renee. Willen jullie voor mij ff kiezen? Al dankje!

    IDEE 1
    Een moeder van een meisje werkt in het ziekenhuis. Dan krijgen ze daar een jongen binnen met spoed het gaat slecht met hem. Hij is in elkaar geslagen. Die moeder neemt dat meisje eens mee omdat ze van dezelfde leetijd zijn en zo even kunnen praten. Dan bouwen ze een hele goede band op. Maar als de band waar Bill in zit dan doorbreekt zal die band stand houden? [/In deze quiz zijn tom en Bill 11]


    OF

    IDEE 2
    De eeneige tweeling Annlies en[...naam...] hebben verkering met Tom en Bill Kaulitz. Bill heeft verkering met [..die zelfde naam] en Tom met Annelies. Maar als Tom en [..weer diezelfde naam..] 's avonds met z'n tweeen uit zijn omdat ze stiekem een relatie hebben denkt Bill dat Annelies [...weer diezelfde naam] is. Hij doet het met haar en Annelies raakt zwanger. Maar ze wil het kind niet weglaten halen en ze piekert er niet over om aan Bill te zeggen. Dan maakt Tom het met Annlies uit en [..die zelfde naam..] met Bill. En dan krijgen Tom en [.diezelfde naam] een relatie. Annelies besluit weg tegaan en koopt een klein huisje in een flat in hamburg. Waar ze alleen het kind gaat opvoeden. Ze schrijft Bill na de bevalling nog een brief maar die komt nooit aan. Nu denkt Annelies dus dat Bill haar haat en daarom niks laat weten. Maar Bill heeft ondertussen een sterk gevoel voor Annelies gekregen die na 3 jaar nog niet over is. Dan loopt hij de studio's in hamburg uit om na te denken omdat hij zich niet kon concentreren door het beeld van Annelies. Dan loopt hij en stopt voor een speel tuintje waar een klein meisje van rond de 3 jaar in de zandbak zit. Ook zit er een meisje van rond de 17 op een schommel zitten. Het kindje in de zandbak joelt: ''Mama mama spelen!'' Ik kijk rond maar nergens is er een moeder maar dan staat het meisje van de schommel op en ze zegt lief: ''Ja Nicole ik kom al!'' Er is iets wat ik ken aan haar. Zal ik de weg gaan vragen en kijken of ik het dan weet?


    Willen jullie dan heel ff kiezen voor mij?

    xxx

    Het tweede. Zeker weten,die spreekt mij persoonlijk het meeste aan.


    Music is the new sex

    2E!<3


    I do not hook up.

    Nog mensen?

    2de =]

    Iedereen is het met mij eens:D


    Music is the new sex

    Okay ^^

    Dan doe ik het 2e
    Nu de rollentopic nog ^^

    2de =D