• Hellowaa ;3

    Ik heb al heel lang niets meer gepost qua verhalen, maar dat betekend niet dat ik stil heb gezeten! Er is weer een nieuwe story ontstaan =']
    Hier een voorproefje :
    Ik draaide volume knop expres wat harder en danste weer door. Placebo deed me zo goed! Bill kwam lachend op me af lopen en drukte een kus op mijn wang. 'Zo, jij vermaakt je wel zo te zien.' Hij wees naar de halve fles wijn en de joint peuken in de asbak.
    Ik haalde mijn schouders op en knipperde lieflijk met mijn ogen. Ik had 3 maanden rehab opgelegd gekregen van de jongens. Na de break met mijn vorige vriendje werd het inderdaad steeds erger, maar ik had mezelf weer onder controle. Ik was weer instaat me goed te kunnen voelen zonder alcohol wat door mijn lichaam vloeide.
    Niet veel later zag ik Tom’s gestalte onze kant op lopen en ook hij drukte een kus op mijn wang. Hij rook lekker. Naar perzik of zo. 'Je ruikt naar fruit.' glimlachte ik. Hij begon idioot met zijn wenkbrauwen te wiebelen en grijnsde. 'Je kunt me ook gewoon bedanken voor het subtiele compliment en gaan doen waar je hiervoor kwam.' Ik werd ongemakkelijk van zijn blik. Alsof hij iets van me moest. 'En wat nou als ik hierheen kwam om naar jouw te staren?' Ik kon een lach niet onderdrukken :'Dan zou ik snel een andere bezigheid gaan vinden als je over tien minuten nog wilt kunnen zien waar je loopt.'Gelijk schoot de grijns van zijn gezicht. Hij wist net zo goed als Bill dat ik geen lieverdje was en wel vaker een flinke klap had uitgedeeld.
    Abrupt draaide hij zich naar de muziek installatie en de cover van Running up that Hill werd bruut verstoord. Een kleine 5 seconde later klonk Eminem door de speakers. Natuurlijk, van alle mooie, geweldige nummers van Eminem had hij Shake that opgezet. Die seksverlangende loser. Ik grinnikte in mezelf. Hij zong het refrein naar me en al trillend met mijn bil dribbelde ik de keuken in.
    Ik wil sterkere drank. Sterker nog, ik had zin om uit te gaan. 'We moeten snel weer een feest geven hier zo.' gilde ik boven de muziek uit. 'we kunnen ook gewoon uitgaan.' Een grijns gleed over mijn gezicht. Die had altijd zin in waar ik zin in had. Maar jammer genoeg had Bill geen zin.
    Nippend aan een glas Whisky liep ik de lounge in. Tom zat in zijn baggy broek met zijn benen wijd en weer begonnen zijn ogen vreemd te glinsteren toen ik binnen kwam. 'What’s up Kaulitz?' En ik plofte naast hem neer op de bank. 'Je bent lekker, weet je dat?'


    Wilt u meer(A)?
    Hierdelink>>[url] http://www.quizlet.nl/stories/27907/ill-break-the-back-of-love-for-you/[/url]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?