• Hoi Hoi
    ik heb een nieuwe serie maar ik heb er nog geen titel voor dus zouden jullie een naam willen bedenken(A)
    Thnx alvast!
    o hier is een stukje...

    Me wekker gaat en ik stap uit bed. Ik loop de kamer uit naar de badkamer toe. Ik sluit de deur en doe de douche aan en ga douche. Als ik klaar bent loop ik weer terug naar mijn kamer. Ik kijk in me kast.”wat zou ik vandaag aan trekken?”. Ik zie een leuke roze skinny jeans hangen en een leuk T-shirt met een doodshoofd erop. Ik pak het uit de kast en begin me aan te kleden. Als ik klaar bent loop ik naar beneden en kijkt op de klok.”shit! Al zo laat!”. Ik maak snel een boterham en prop die in me mond. Ik loop naar de voordeur en ga naar buiten. Ik loop zo snel als ik kan naar de bushalte. Ik zie dat de bus er al staat en begin te rennen”please! Laat hem wachten!”. Ik zie net de laatste de bus instapt en dat de deuren sluiten.”Kut! nu kom ik te laat! Alweer!”.


    Haters Make Me Famous

    uhh ,,een titel??
    Ik sou wel willen bedenken maar waar gaat het dan over ,,wnt met alleen dit stukje kom ik niet ver (A)


    Crack a bottle

    over Tokio hotel
    en je krijgt met weet ik nog niet
    maar iig
    het gaat over toen ze nog op school zaten en daarna worden ze steeds bekender enzo en en en en
    nu weet ik ut niet meer x'D
    nee grappje
    tgaat verder over hoe die 3(tom bill en ut meisje waar ik nog geen naam voor hebx'D) tijdens hun middelbare school tijd door make (gepest enzo) en dan ben je al de vriendin van 1 van de 2 en dan aanbid iedereen je opeens^^
    zo duidelijk genoeg??
    x'D


    Haters Make Me Famous