• een rollenspel betekend dat je samen eigenlijk een verhaal maakt waarin jij een personage speeld.
    er kunnen nog steeds een paar vampieren bij
    als je mee wilt doen zijn er een paar regels

    1. we zijn 1 clan.
    2. ik ben de lijdster je mag dus niet zomaar de macht grijpen
    3. we zijn vegetarisch

    vul dit lijstje in:

    naam:
    leeftijd:
    geslacht:
    uiterlijk:
    gave:

    veel plezier

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:25 ]


    life sucks

    loena

    "Yori, ben je terk genoeg om haarmee te nemen dit werkt zo niet"


    life sucks

    Yori

    Ze keek Loena even vluchtig aan en het volgende moment hield ze Hineywa vast. Ze gebaarde naar Loena dat ze zou moeten helpen, tegen een nieuweling kon ze in haar eentje niet op. Haar donkere haar viel over haar halve gezicht terwijl ze langzaam in beweging kwam. Tot haar verbazing volgde de nieuweling, Hineywa heette ze, haar. Ze wierp een verwarde blik op Loena.

    Hineywa

    Ze begreep het niet, ze begreep op het moment helemaal niets, behalve het feit dat ze niets te vrezen had van de ene vampier, Loena. De andere, Yori, stond kennelijk onder haar bevel, ze zou haar niets doen zolang dat niet mocht van Loena. Daarom besloot ze geen weerstand te bieden en volgde de bewegingen van Yori, die haar vasthield. Het was geen prettig gevoel gecontroleerd te worde, maar ze was zo verward dat ze niet wist wat ze anders moest doen.


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]

    Jade

    zat een uur of twee later in het park, het was aan het beginnnenm met schemern.
    hij zat te trillen van de honger nog even hij hield het niet meer
    het park was uit gestoreven op een na meisje na. het zelfde meisje die uit de winkel kwam het, meisje keek Jade bezorgd aan en wou op hem af lopen
    maar Jade was sneller vllog haar aan


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    loena

    " we brengen je naar ons huis" zeg ik rustig tegen hineywa "daar kun je ons vertellen wat je hier doet".
    ik loop op gewoon mensen tempo naar het huis toe en kijk steeds achter me of yori de nieuweling mee krijgt, tegelijk vang ik de gedachten op van hineywa.
    wie is ze toch? en wat doet ze hier?


    life sucks

    naam: Serena Liesbeth Kilborg
    leeftijd: 18
    geslacht: Vrouw.
    uiterlijk: Halflange bruine haren, goudkleurige ogen, kortom een prachtig uiterlijk.
    gave: Ze kan tijdreizen, terug in de tijd als ze iets wil herstellen of verder in de tijd als ze wil zien wat er gebeurt.


    -of kon ik niet meer mee doen? x]-

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 20:13 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    je kunt altijd mee doen XD

    loena

    ik kijk om me heen
    yori kon het wel aan hoe zou het gaan met die andere nieuweling?


    life sucks

    Yori

    Ze bracht Hineywa naar de grote villa, waar ze haar losliet. haar tanden had ze opeengeklemd, anders had ze zeker weten dingen gezegd of gedaan die ze niet wilde. Op het moment dat ze Hineywa losliet ging ze ervandoor, Loena achterna. Het was niet haar gebruiikelijke manier van doen, maar ze wilde geen seconde langer in de buurt van de nieuwelinge blijven. Haar goudblonde haar viel over haar rechteroog terwijl ze zich voortbewoog.

    Hineywa

    Yori liet haar met een schok los, en ze sperde haar rode ogen open, klaar om aan te vallen. Maar de vampier was al snel weer verdwenen, het raam uit. Ze keek verdwaasd om zich heen, waar was ze? De wereld leek ongewoon scherp, bijna angstaanjagend zelfs. Haar gedachten gingen vooral uit naar de verbazing van dit nieuwe leven, maar tergelijk merkte ze dat ze ook aan andere dingen dacht. Woede, om Yori, verwarring om Loena en... dorst. Ze wist waar ze naar snakte, ze wilde bloed. Maar het mocht niet, had Loena gezegd. Hoe kon ze dat volhouden?


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]

    loena

    ik zoek naar de geur van die nieuwe jade heet hij stuur ik naar yori ze is nog te ver weg om haar te kunnen spreken.
    ik ren door het bos en ruik dan de geur van jade.
    nee hij is in de stad!!


    life sucks

    cfg


    I love BTR and One Direction!

    lauren

    komt in het huis er ropet heel hard "hallo? is hier iemand? geen antwoord?" goed dan..." en besluit ff rond te neuzen ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    meidje
    rende voor haar leven
    door het park bang voor die jongen met zwarte haren

    ze hat een stukje gerend keek om maar de jongen was weg


    Jade

    zat boven het meidje in de boom
    wachte op de juiste moment
    en met een harde grom geluid die door het bos te horen is

    sprong hij boven op het meisje


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    loena

    ik ren zo hard ik kan naar het park waar jades geur het sterkst is
    "nee!!!" gil ik als ik hem boven op een meisje zie liggen.
    "ga van haar af" schreeuw ik
    en ik val jade aan zodat hij het meisje wel moet laten gaan maar ik weet dat hij sterker is was yori hier maar!


    life sucks

    Jade

    knalden tegen een boom
    was ff whoooow, stont vrijwel meetn weer op draaide me om liep weg Loena keek me niet berijpelijk aan richte haar aandacht weer op het meisje. daar wachte ik op ik schoot in me aanvals houding en voor Loena het wist. lag Loene tegen een boom ik greep haar bij haar schouders nu was ik pissig. zij moest mij NIET STOREN BIJ ME ETEN! GRRRRRRRR

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 19:29 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    loena

    "stop je mag het meisje niet eten" gil ik
    en ik probeer me los te krijgen.
    "ik kan je ander eten geven" ik weet dat alles wat ik zeg geen zin heeft maar hij mag het meisje echt niet eten.


    life sucks

    lauren

    hoort verderop gegil, (haha, goed gehoor ^^) en besluit te gaan kijken. ik steek mijn neus in de lucht, en die geur... vampieren... en mens. mijn keel schiet in brand, ik ren erop af, maar als ik op de open plek toekom zie ik ze met z'n drieën worstelen.
    "wtf..." denk ik.
    "what's going on?!" riep ik, en haalde de meisjes van de jongen los. de ene was zwak, ik voelde het aan haar breekbare huid, en de ander klauwde naar mij.
    "zie je niet wat je doet!?" tierde ze, en ik liet haar los.
    "ho maar..."


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.