• een rollenspel betekend dat je samen eigenlijk een verhaal maakt waarin jij een personage speeld.
    er kunnen nog steeds een paar vampieren bij
    als je mee wilt doen zijn er een paar regels

    1. we zijn 1 clan.
    2. ik ben de lijdster je mag dus niet zomaar de macht grijpen
    3. we zijn vegetarisch

    vul dit lijstje in:

    naam:
    leeftijd:
    geslacht:
    uiterlijk:
    gave:

    veel plezier

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:25 ]


    life sucks

    Yori

    Steeds sneller was ze Loena achternagevlogen, tot ze in de stad wel het normale tempo moest aannemen. Ze ergerde zich dood terwijl ze met snelle passen door de straten liepen. Haar voetstappen waren nauwelijks hoorbaar, en ze had geluk dat er niemand op straat was die haar aangaapte. Want ondanks dat Yori er niet veel om gaf, was ze net zo mooi als de andere vampieren, een kenmerk natuurlijk. Eindelijk, eindelijk bereikte ze het parkje, waar enkelen die ze herkende als vampieren zich hadden verzameld rond een meisje, dat aan het randje van bewustzijn wankelde. Ze boog zich over het arme kind heen, trok haar bovenlip op en gromde kwaad naar de anderen, waaronder Loena, zag ze nu. Vervolgens hielp ze het meisje vliegensvlug overeind en schoot er vandoor, pas aan de rand van een winkelstraat stopte ze. Het meisje was iets jonger dan haar, en haar ogen staarden haar groot en angstig aan. Ze trilde over haar hele lichaam, maar scheen niet gewond te zijn. 'Wie, wie waren dat?' stamelde ze. Yori schudde haar hoofd. 'Geen zorgen, ze zijn weg, ga snel naar huis'. Het meisje keek haar nog eenmaal angstig aan maakte toen dat ze wegkwam.


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]

    lauren

    "Wie was dat? wat gebeurde er net? ben ik nu echt de enige die de hele situatie niet doorheeft?!" siste ik geïrriteerd, terwijl het ander vampiermeisje me kwaad aankeek.
    "dat was een mens, en klaar om als lunch te dienen. ik beschermde haar! begrijp je niet, dat als Yori er niet was geweest, ze dóód kon zijn!?" gilde ze, en ik draaide met mn ogen. ik had al zo vaak dooie mensen gezien. iedere beginnende vampier heeft ze wel gezien.
    "Nou, nu is ze veilig, dus wat maakt het uit? trouwens, tussen 2 vampieren zitten is túúrlijk niet gevaarlijk voor een mens". zwaar sarcasme. het miesje siste naar me, en ik had het gevoel dat ik me niet erg populair aan het maken was. niet dat ik er om gaf. clans op aarde genoeg, en anders zal ik wel lekker alleen rondzwerven. zeikt er niemand om men kop als ik per ongeluk een broodje mens naar binen heb gewerkt voor lunch.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    naam: Goedele (:
    leeftijd: bijna 14
    geslacht: Meisje (:
    uiterlijk: Gemiddeld groot,mooie lange benen,lang blond,stijl haar en bruine
    ogen.
    gave: Kan andere gaven blokkeren en 'overnemen',voor tijdelijke duur (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jade

    What the hell! dacht ik. ik snapte geen bal meer van
    wel verdraaid me eten is weg schoot achter Yori aan
    opeens rook ik iets anders. ehet waren een groepje mensen. ze rooken verukkelijk
    water liepen in me mond ze waren dicht bij schoot weer op ze af:9~


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    lauren

    ik zag dat het ander, blijkbaar hongerige meisje plots opstond.
    "Jade, néé!" gilde het meisje dat zo pissed op me was, en ik rende achter die Jade aan.
    man, ze was snel! ik wist dat ik snel iets moest doen, voor ze die mensen zou kunen bereiken...
    een lampje ging brandden en ik concentreerde me met alle amcht op de benen van Jade, en dat ze stopten met bewegen.

    geen gegil. oftewel is ze een snelle moordenaar, oftewel... zou het me gelukt zijn mijn gave te gebruiken? voorzichtig deed ik mijn ogen open, bang voor de waarheid en de lijken aan te treffen, en zag tot mijn grote verbazing Jade stokstil staan, op de grond gevallen en ledematen versteend.
    het was me gelukt.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jade

    huh me bennen wilden niet meet ik keek pissig om naar Lauren
    grrrrr

    Jade? klonk het opeesn
    ik draaide met een ruk om
    keek recht in de ogen van me bandleden


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Daybreakers schreef:
    naam Gallagher Gleez (een naam verandering)
    leeftijd 18
    geslacht man
    uitelijk emo achtig zwart haar over zijn ogen
    licht groenen ogen klein rond de 1,60
    is altijd zwart gekleed karrakter stil is graag alleen speelt graag aletries gitaar en vint moelijk om van dieren te leven en heeft moeie met zijn bieuwe leve te acchepteeren
    gave kan in katachtige veraderen + vleermuis, voeld wat ander voeld weet ook hoe ander heten zonder te vragen.
    extra is zanger van een beroemde rock band uit new zeeland

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 23:58 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    (( oops, sorry, mijn fout ^^ jade klinkt gwn als.. meisjesnaam. sorry!!!!!))

    lauren (die zich trouwens nogmaals verontschuldigt voor geslachtwisseling)

    ik keek verbaasd, en Jade keek me best pissed aan.
    "Eh, kun je je nog bewegen ofzow? sorry, maar ik ben die kracht niet gewoon..." verontschulidge ik me.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jade (oke naam verandering Gallagher Gleez)

    grrrrrrrr
    ik kan je wel versschuren
    wat denkje zel?
    Dipshit!


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    lauren

    als ik nog bloed had gehad, had ik nu waarschijnlijk een rode kop hebben gehad.
    "ik, eh, nou, ek, eh, ik dacht, ik zag je op die mensen lopen enzo... jeweetwel, ik zorgde ervoor dat ze niet als lunch gingen eindigen. ongeveer toch. want ik weet dat het niet fijn is..." zei ik en trok een gezichtje. ikzelf was ook normaal een of andere kerel zijn lunch geweest. achja.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 23:33 ]


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    Gallagher

    ik zag hoe Lauren
    gesrokken rond keek op zoek naar mij ik grinnekte in me zelf
    ter wel ik lekker op de schouder zat van een van me bandleden als vleermuis


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    lauren

    getver, waar was die gast hen?! ik speurde rond en gaf op.
    "Kutvampier..." mompelde ik binnensmonds., "was er hier maar n leukerd. zucht." dacht ik plots depri.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Gallagher

    ik zette me af vladerde
    landen op in een boom
    nou zo depri hoef je ook niet te zijn hoor lauren
    terwijl ik op een tak zat boven haar hoofd me vingers af aan het likken was
    die onder het bloed zaten


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    lauren

    ik draai me om en zie die vampier van daarnet zitten.
    "één hoe doe ja dat, en 2, hoe weet je mijn naam?" vroeg ik terwijl ik me afvroeg hoe te fuck hij mijn gevoelsn kon... weten.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.