• Hi! Ik ben op 1 april jarig en wil mezelf een cadeautje geven. Ik wil namelijk al een hele tijd heel graag een boek met de letters read erin. Zoals in de onderstaande video. (Deze wil ik echt heeeel graag.) maar, er zijn dus twee soorten en ik weet niet zo goed welke zij precies heeft. Ik volg haar al een hele tijd en ze heeft nergens een specifieke genoemd. Welke vinden jullie mooier? Of welke zouden jullie kopen?



    (rond 9:50)

    Dit is dus de site.
    Ik wil dus gewoon eentje die zij ook heeft. Waar je simpel de letters Read op kan zetten en zonder poespas. (zwart, zonder lint) Wie kan mij verder helpen? Bedankt!

    ps, ik zie nu ook andere goedkopere versies op de site. Heeft iemand enig idee welke verkopers er betrouwbaar zijn? Ik heb nog nooit met etsy gewerkt. Of heeft iemand een andere site?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 22:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2017 - 22:37 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb even jouw video in een quote gezet, anders ontregelt dat de site. (;

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 22:38 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nonpluvius schreef:
    Ik heb even jouw video in een quote gezet, anders ontregelt dat de site. (;


    Ah bedankt! Had al een gb naar een moderator gestuurd. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh, ik heb patronen gevonden van hoe je het zelf kan maken. Misschien maak ik er ook wel een DIY project van. ^^ hmm...


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Oh, ik heb patronen gevonden van hoe je het zelf kan maken. Misschien maak ik er ook wel een DIY project van. ^^ hmm...


    Ik weet niet precies welke sites en/of verkopers betrouwbaar zijn, maar ik zou het eerst proberen met een patroon.
    Zelf heb ik ook zo'n boek (maar dan met mijn eigen naam). Dat heb ik ooit gekregen. Ik heb weleens bekeken hoe dat nou in elkaar zat, en het is 'gewoon' een kwestie van bladzijden vouwen. Je moet alleen even goed kijken hoe je tekst in elkaar zit, dan kun je aan het vouwen gaan. Als je eenmaal het patroon hebt, moet het (denk ik) niet zo heel lastig meer zijn.
    Succes in ieder geval!

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Ik weet niet precies welke sites en/of verkopers betrouwbaar zijn, maar ik zou het eerst proberen met een patroon.
    Zelf heb ik ook zo'n boek (maar dan met mijn eigen naam). Dat heb ik ooit gekregen. Ik heb weleens bekeken hoe dat nou in elkaar zat, en het is 'gewoon' een kwestie van bladzijden vouwen. Je moet alleen even goed kijken hoe je tekst in elkaar zit, dan kun je aan het vouwen gaan. Als je eenmaal het patroon hebt, moet het (denk ik) niet zo heel lastig meer zijn.
    Succes in ieder geval!


    Toevallig vond ik vanmiddag ook een patroon, alleen heb ik geen (oude) dikke hardback boeken, (en die ik heb wil ik natuurlijk niet gebruiken lol) dus ik kon het woord niet afmaken. Binnenkort maar eens naar de kringloop, denk ik. Het is inderdaad best makkelijk! (:

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 22:10 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb het filmpje zo gauw niet gekeken, maar dat plaatje dat ik op het filmpje zie is erg herkenbaar voor me. Mijn moeder heeft namelijk dat gedaan voor een vriendin van haar toen zij 50 werd. Toen heeft ze de blaadjes gevouwen zodat het ''50'' zei. Was ze opzich best lang mee bezig, maar het resultaat was heel leuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scribe schreef:
    (...)

    Toevallig vond ik vanmiddag ook een patroon, alleen heb ik geen (oude) dikke hardback boeken, (en die ik heb wil ik natuurlijk niet gebruiken lol) dus ik kon het woord niet afmaken. Binnenkort maar eens naar de kringloop, denk ik. Het is inderdaad best makkelijk! (:


    Je hebt inderdaad wel een hardcover nodig, anders blijft het niet staan.
    Bij de kringloopwinkel zullen ze zoiets vast wel hebben. Ik hoop dat het je lukt, maar dat gaat vast wel goed komen! (:

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Je hebt inderdaad wel een hardcover nodig, anders blijft het niet staan.
    Bij de kringloopwinkel zullen ze zoiets vast wel hebben. Ik hoop dat het je lukt, maar dat gaat vast wel goed komen! (:


    Het begin lukte in ieder geval, het boek was slleen te kort. (300 pagina’s.) Ik denk dat ik iets van +500 pagina's moet hebben. Ik laat hem wel zien als ie af is! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gibbs schreef:
    Ik heb het filmpje zo gauw niet gekeken, maar dat plaatje dat ik op het filmpje zie is erg herkenbaar voor me. Mijn moeder heeft namelijk dat gedaan voor een vriendin van haar toen zij 50 werd. Toen heeft ze de blaadjes gevouwen zodat het ''50'' zei. Was ze opzich best lang mee bezig, maar het resultaat was heel leuk! :3


    Jaa leuk!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Het begin lukte in ieder geval, het boek was slleen te kort. (300 pagina’s.) Ik denk dat ik iets van +500 pagina's moet hebben. Ik laat hem wel zien als ie af is! (:


    Is goed. Leuk!