• Belangrijke info!!
    Effe mijn verhaal:
    Mijn naam is Joy. ik heb al ruim een week met een jongen Genaamd Donny. Donny woont in Enschede, en ik in Heemskerk, er zat dus een enorm groot stuk tussen ons, ongeveer 3 uur met de trein.
    In het begin van de week was alles normaal. Donny zei lieve dingentjes waar alle meiden gelijk van smelten Later die week kwam ik ook achter andere rare dingen. Donny liet zijn msn op aanwezig staan, zelfs als hij weg was. En, hij zei vaak dat hij dan alsnog beneden was, maar ik kon wel wedden dat hij met anderen aan het praten was.
    Donny is 18, ik daarin tegen ben bijna 15. soms lijkt het alleen wel, alsof ik de slimste was.
    Al snel kwam ik achter zijn geheim. Donny is een waarschijnlijk een loverboy.
    Hoe ik daarachter ben gekomen? Ik heb met zijn ex gepraat op hyves. Gekrabbelt eigenlijk. Ik had erin gezet dat mijn vriendinnen hem maar een raar type vonden, alsof hij een plan had om met mij iets te doen. Gelijk daarna, zag ik dat hij mij had geblokt op zijn msn account, en had verwijderd op zijn hyves. Mijn Spot die eerst op zijn hoofd stond, was ook verwijderd. Alsof ik nooit voor hem had bestaan.


    Ik weet nu zeker dat hij iets met mij van plan was en is. Ik weet niet wat, maar ik zal erachter komen.
    Ik vraag jullie om heel goed op te passen voor deze jongen, en als jullie heel lief willen zijn, helpen informatie van hem op te sporen voor de politie. Als het genoeg is, kan ik hem aangeven.
    Dank jullie voor jullie begrip.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 16:30 ]


    Joy is not in Things, it is in us.

    Ik denk niet echt dat ik dingen over hem kan vinden... Sorry.

    En je verhaal maakt me eigenlijk best wel bang...

    En ik zou het zéker tegen je ouders/vertrouwenspersoon zeggen!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Ik denk niet echt dat ik dingen over hem kan vinden... Sorry.

    En je verhaal maakt me eigenlijk best wel bang...

    En ik zou het zéker tegen je ouders/vertrouwenspersoon zeggen!


    make cake, not war

    Heb je hem dan nooit in het echt gezien dan?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    heb je die jongen uberhaupt ooit echt gezien?

    Best wel eng...
    Misschien moet je gewoon afwachten, of het uitmaken, want als je bang bent dat hij iets van je wil dat jij niet wilt is sowieso al het vertrouwen natuurlijk weg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind hem eng..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Yep, contact verbreken. Heel dubieus. Te dubieus als je 't mij vraagt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Inderdaad, ik ga het ook gelijk uitmaken en aan mijn ouders vertellen.
    Je hoeft niet bang te zijn, ik wil je alleen waarschuwen dat als je deze jongen eens tegen komt, je hem dan gelijk compleet negeerd.
    Dat is nog wel het beste.


    Joy is not in Things, it is in us.

    Ik heb die jongen trouwens nooit gezien nee, We hadden wel een afspraak om samen naar de bios te gaan, maar dat gaat natuurlijk niet door.
    Die afspraak was eigenlijk voor aanstaande zaterdag


    Joy is not in Things, it is in us.

    Meisje, echt waar.. Wees voorzichtig met die gast.. En vertel het aan je ouders, vriendinnen, school... Die kerel spoort niet!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    The fuck. Ik woon in Enschede. Ik ken alleen geen Donny ;w


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Heeft hij jou iets gedaan? Gekwetst, etc.? Je moet niet te overhaast reageren. Misschien wilde hij gewoon geen relatie met je omdat je nog wat te jong voor hem was, en hij te oud voor jou.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    eng verhaal!!!!! als ik jou was zou ik heb hem blokken ensow! srry maar ik denk niet dat ik informatie over hem kan vinden.. good luck for you!!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Die kerel spoort duidelijk niet.
    Laat hem gewoon gaan.
    Aangeven lijkt me ook weer niet goed, je weet nooit waar die kerels kenissen enzo heeft.En je weet natuurlijk ook niet zeker of jouw theorie klopt.
    Laat het gewoon gaan, hou je er niet meer mee bezig, en breng genoeg mensen die je kent op de hoogte voor het geval dat...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 18:19 ]


    effort never betrays you

    Daar zijn er veel van.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse