• Belangrijke info!!
    Effe mijn verhaal:
    Mijn naam is Joy. ik heb al ruim een week met een jongen Genaamd Donny. Donny woont in Enschede, en ik in Heemskerk, er zat dus een enorm groot stuk tussen ons, ongeveer 3 uur met de trein.
    In het begin van de week was alles normaal. Donny zei lieve dingentjes waar alle meiden gelijk van smelten Later die week kwam ik ook achter andere rare dingen. Donny liet zijn msn op aanwezig staan, zelfs als hij weg was. En, hij zei vaak dat hij dan alsnog beneden was, maar ik kon wel wedden dat hij met anderen aan het praten was.
    Donny is 18, ik daarin tegen ben bijna 15. soms lijkt het alleen wel, alsof ik de slimste was.
    Al snel kwam ik achter zijn geheim. Donny is een waarschijnlijk een loverboy.
    Hoe ik daarachter ben gekomen? Ik heb met zijn ex gepraat op hyves. Gekrabbelt eigenlijk. Ik had erin gezet dat mijn vriendinnen hem maar een raar type vonden, alsof hij een plan had om met mij iets te doen. Gelijk daarna, zag ik dat hij mij had geblokt op zijn msn account, en had verwijderd op zijn hyves. Mijn Spot die eerst op zijn hoofd stond, was ook verwijderd. Alsof ik nooit voor hem had bestaan.


    Ik weet nu zeker dat hij iets met mij van plan was en is. Ik weet niet wat, maar ik zal erachter komen.
    Ik vraag jullie om heel goed op te passen voor deze jongen, en als jullie heel lief willen zijn, helpen informatie van hem op te sporen voor de politie. Als het genoeg is, kan ik hem aangeven.
    Dank jullie voor jullie begrip.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 16:30 ]


    Joy is not in Things, it is in us.

    Goed dat je het op tijd door had dan ^^.
    Vind het zelf ook heel verstandig dat je dat hier post, zodat iedereen op de hoogte is. Maar ik kom uit België dus sorry, ik kan je niet verder helpen. =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    owh. Ik vind hem eng.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aller eerst je hebt die jongen nog nooit in het echt gezien, alleen maar gechat met hem, mensen doen zich anders voor, geloof je dat hij 3 uur in de trein zou gaan zitten om wat te gaan doen? Denk het niet. Plus, Je zegt net zelf dat hij je geblokt en verwijderd heeft van alle site's en msn... Sorry dat ik het zeg, maar op moment ben jij degene die gestoord gaat doen door anderen te gaan vragen dingen op te zoeken, wat wil je tegen de politie zeggen? dat de jongen 'waar je wat mee had' je heeft geblokt?

    17 miljoen mensen wonen in NL, hij is, van wat je daar nu hebt neer gezet, verreweg de minst enge waar je je druk over moet maken, tenzij je dingen hebt gedaan die je niet had moeten doen, en dan ligt de schuld nog voor het grootste deel bij jezelf.

    Hm sorry dat ik het zeg.... Oke je verteld je verhaal misschien dat wel niet waar dat hij een loverboy is! Wat stuurde hij je dan??
    Want ik weet niet of ik het echt wel geloof sorry maar is mijn mening..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik vindt zijn foto eng:|. maar die jongen moet echt wel een loverboy zijn.
    meteen contact verbreken. of liegen dat je verhuist ben(duivel). en zeggen dat hij moet oproten. maar wel uitkijken.

    p.s. misschien kun je op google.nl nog iets van hem vinden

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 17:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor