• Heeft iemand dat hier ook?
    Ik word namelijk echt helemaal gek van mezelf. Ik heb echt heel erg last van mijn bindings angst.
    Zoals nu, ik vind een jongen echt heel erg leuk. (Geen idee of het wederzijds is. Iemand versiertips? x'D) Maar ik weet dat als ie in mij geintereseerd is, ik niet voor de volle 100% voor hem durf gaan omdat ik bang ben voor de pijn die het me gaat doen als ik me voor hem in zet en het uitloopt in een teleurstelling.
    Heeft er iemand hier ook last van?


    Music is the new sex

    ik heb toch wel een beetje bindingsangst, denk ik
    ik heb nu wel een vriendje en ik ben gek op hem
    maar soms denk ik: hou ik wel genoeg van hem :X

    Ja, ik durf nooit omdat ik bang ben dat ik uiteindelijk toch were teleurgesteld word. Dat is al vaak genoeg gebeurt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb geen bindingsangst ofzo, maar als ik van tevoren weet dat het nooit iets zal worden, ga ik mijn best natuurlijk ook niet doen.
    *Scheldt J. uit*


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Geen idee, ik heb echt geen ervaring met jongens, als ik er toch eentje leuk vind durf ik niet eens in zijn buur te komen, laat staan dat ik al denk aan wanneer hij het uitmaakt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ja en dat is de rede dat ik nog geen vriendje heb gehad ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    serieus,,heet da bindingsangst? k zag het altij als zelfkennis =)
    nu,jah,,blijkbaar heb k er dus ook last van.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beetje..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het altijd eng als een jongen me leuk gaat vinden, want dan ga ik opeens weer twijfelen.


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    Ik vind het altijd eng als een jongen me leuk gaat vinden, want dan ga ik opeens weer twijfelen.

    Mennnnn inderdaad! o.o
    En op het laatst krabbel ik steeds weer terug :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Alsof je van te voren weet dat het uitloopt in een teleurstelling. Niet geschoten is altijd mis toch.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja. Precies zoals jij het uitlegt, heb ik het ook. ;o

    Ik heb eerder verlatings angst.. nja eerder ? dat heb ik gwn..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tragically schreef:
    Ik heb eerder verlatingsangst.


    Geesz ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    misschien een beetje, heb geen zin in weer een teleurstelling.


    Everything is worse without music.

    Vroeger had ik daar ook last van, maar toen ontmoette ik de goeie jongen hihi (krul)


    -