• en haar vijf vriendinnen hebben een typisch meiden avondje, zij en haar vriendinnen zijn alleen thuis in haar villa en ze genieten van alle vrijheid.
    Ondertussen vliegt er een jongen door de lucht, razendsnel en steeds om zich heen kijkend. Hij moest degene vinden die hij zocht, hem uitschakelen en daarna trots terug keren naar degene die hem deze opdracht af.
    De zes meiden zien in de grote tuin iets neervallen, het leek op een mens maar omdat ze net daarvoor nog een horrorfilm hadden gekeken durven ze niet te gaan kijken. Toch gaat een van hun kijken en ontdekt dat het een jongen is, hij is verwond en moet verzorgd worden. Ze nemen hem mee naar binnen, maar ze weten niet dat ze een tovernaar binnen hebben gehaald. Een dooddoener, een jongen genaamd Draco Malfoy.


    rollen
    vijf vriendinnen
    Tunstall EvaOverdreva Amoureux Wise
    vriendinnen van Draco, op zweinstein
    Tragically Deprisnail


    invullen
    rol:
    volledige naam:
    leeftijd:
    uiterlijk:
    karakter:
    hobby's:
    extra:
    titel?


    (cat)

    ik ga nu niet melden in het gastenboek, want dat heb ik beloofd, dus jullie moeten maar allemaal dit topic in de gaten houden -steekt tong uit- (cat)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 20:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: vijf vriendinnen, één vriendin
    volledige naam: Aubry Delicate
    leeftijd: 17
    uiterlijk: Aubry, zwart haar, gebruind, knap
    karakter: aardig, kan het meest om met [hoofdpersoon van het verhaal], naïef, heeft iets voor badboys, enzovoort.
    hobby's: Handbal, griezelfilms bekijken, uitgaan
    extra: is altijd met een glimlach
    titel? It's raining Deadeaters

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 19:59 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    rol: Vriendin van draco
    volledige naam: Saya Summers
    leeftijd: 16
    uiterlijk: Bruine haar, blauwe ogen, 1m70 en een kleine tattoo op haar enkel ( een vlindertje)
    karakter: Een echte bitch, zelfs tegen vrienden soms. Saya is een stoer iemand, maar diep vanbinnen is ze erg onzeker. Ze haat mensen die liegen. Ze kan erg grappig zijn en zit vol sarcasme
    hobby's: Griffoendortjes pesten en leraren uitlachen. Ook is ze dol op zwerkbal
    extra: Saya is een wees.
    Foto:Saya

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 19:55 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik wil wel =3
    Rol: Éen van de vijf vriendinnen.
    Volledige naam: Lydia Lowhouse
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Normale huidskleur(maar word erg snel bruin),blond haar tot ongeveer haar schouders,licht groene ogen
    Foto: Here!
    Karakter: Kinderlijk,vrolijk,nieuwsgierig,fantasievol,Hopeloos-romantisch,onschuldig,naiëf,optimistisch,behulpzaam ,erg sloom van begrip
    Hobby's: computer-spelletjes spelen,film kijken,melige dingen doen met vriendinnen,koken(hoewel ze er slecht in is xD)
    Extra: Lydia is erg bang in het donker en voor slangen
    Titel: When he showed up... ofzo?slecht in titels xD
    maar ik vond ; It's raining Deadeaters van Tunstall erg leuk =D


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    rol: één v/d vijf vriendinnen
    volledige naam: Darlene Alix Miluna (Alix)
    leeftijd: 17
    uiterlijk: Alix
    karakter: Alix is altijd vrolijk en blij, ze is snel melig waardoor je altijd lol met haar kan hebben. Ze is opzich wel slim, maar door haar domme opmerkingen denken veel mensen dat ze gewoon een dom oppervlakkig meisje is dat alleen om haar uiterlijk en status geeft. Het liefste gaat ze shoppen of gewoon tutten met de meiden, maar ook voor sporten en gamen is ze wel in. Ze is niet bang haar handen vies te maken, al zien mensen die kant van haar niet zo vaak. Alix geeft veel om haar vrienden en heeft drie jaar op boksen gezeten dus fuck niet met haar óf haar vrienden. Ze is erg sarcastisch en maakt soms gemene opmerkingen die ze helemaal niet zo bedoelde.
    hobby's: shoppen, flirten, lachen, boksen, voetballen, naar de manicure
    extra: Alix woont bij haar tante, haar ouders zijn overleden in een auto ongeluk (dat is wat de mensen denken, de tovenaars weten wel beter) Ze heeft geen broertjes of zusjes.
    titel: ik weet er nu geen, als er me een te binnen schiet drop ik hem meteen hier!


    No guts no glory.

    Rol:één van de vriendinnen van Draco, op zweinstein.
    Volledige naam:Catharina Dixion
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk:Catharina heeft lang blond haar, heeft lichtblauwe ogen en sinds kort een tongpiercing. Ook heeft ze een tatoeage op haar pols: de naam van haar overleden vader en een tatoeage van een tijger die over haar hele rug heen loopt.
    Karakter:Catharina is zoals haar naam gedeeltelijk al zegt: een echte kat. Ze is altijd erg kattig, vooral naar Griffindors toe. Ze is bloedlink als je haar eenmaal boos hebt gekregen, zal ze niet eerder rusten voor er bloed is gevloeid. Ze kan erg pijnlijke klappen uitdelen omdat ze een hele tijd op kickboksen heeft gezeten. Ook is ze erg gemeen tegen 'modderbloedjes', dreuzels en personen die ze niet mag. Catharina zelf is een volbloed, net als Draco. Catharina kent Draco al vanaf haar zesde en kan het heel erg goed met hem vinden. Sinds de dood van haar vader is ze meer op Draco gaan rekenen en ziet hem dan ook als een broertje: wie hem iets aandoet krijgt het vier keer zo hard terug. Draco en Catharina zijn als twee handen op één buik en ook de andere vriendinnen van Draco vind Catharina helemaal geweldig. Ze zijn heel erg hecht. Ze zijn er voor elkaar als familie.
    Hobby's:Modderbloedjes pesten, zwerkbal spelen en mensen voor de gek houden.
    Extra: Catharina heeft een slang als huisdier die ze: "klojo" heeft genoemd. Catharina word door haar vrienden vaak "Cat" genoemd of gewoon: "Karin" wat een afkorting van haar naam is(:
    Titel: Ik weet er (nog) geen. Sorry, zodra ik iets weet laat ik het je gelijk weten(:


    -Ik hoop dat je hier iets mee kunt? Ik heb het puur voor de lol ingevuld ^^-

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:45 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    rol: Vriendin van Draco op Zweinstein.
    volledige naam: Mabel Julia Queens Jr.
    leeftijd: 16
    uiterlijk: Klik
    karakter: Ze is erg trots op haar zelf en hoe ze er uit ziet, het maakt haar niets uit wat andere mensen denken en houd van jongens om haar vinger draaien voor de lol, ze heeft soms ook wel een zachte kant die sommige zwadderaars missen.
    hobby's: Fotografie, Piano.

    titel? Lost Wizard, Deatheater in the house (zo gangster. xD), 5 Girls,a horror movie and a wizard falling from the sky

    [ik hoop dat jem wat vind ;)]


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    rol: Een van de 5 vriendinnen (en als je geen hoofdrolspeelster hebt kan deze dat wel zijn :3)
    volledige naam: Quinn Austen.
    leeftijd: 16.
    uiterlijk: Quinn
    karakter: Quinn weet altijd de zwakke plek van iemand te vinden, en er gebruik van te maken. Tegen haar vriendinnen is ze heel aardig maar als iemand ze pijn probeert te doen doet ze alles in haar macht om hen te beschermen. Ze is opgegroeit zonder vader, toen hij haar en haar moeder verliet voor een andere vrouw. Haar moeder is overleden aan een gebroken hart en sindsdien woont ze bij haar oma van 79. Quinn verbergt meestal haar echt gevoelens en wil het liefst altijd lachen, ze heeft ook een aanstekelijke lach.
    hobby's: Radslagen maken op het veldje achter haar huis, lachen, grapjes maken, iets gewaagds doen, haar leraren irriteren tijdens lesuren, zwemmen in het meertje in het bos, haar hond uitlaten en dan wedstrijdje rennen doen.
    extra: Haar moeder zong altijd voor haar en zelf heeft Quinn ook een fantastische stem, alleen haar vriendinnen weten hiervan en verder zal niemand dat ook (waarschijnlijk) niet te horen krijgen.
    titel?
    Deatheater From The Sky, Heaven's Trouble, Haha It's Raining Deatheaters xD

    Wil je wel waarschuwen als je begint??


    Fat chance.

    rol: één van de vriendinen van Draco.
    volledige naam: Alex Sky Brooke
    leeftijd: 17.
    uiterlijk: Maardanzonderdat'kapot'gedoe Donkerblond, lang, stijl en stug haar. Met een schuine lok die bijna haar heel linkeroog bedekt. Haar haar is heilig. Daarnaast is ze klein (1.64) en slank. Ze heeft haar ogen meestal donker opgemaakt en draagt sexy, donkere kleding.(Donkerblauw, paars, zwart etc, niet 'emo' maar ze zou nooit rood (Tenzij het bordeaux), geel of oranje dragen.)
    karakter: Bitchy, flirterig, spontaan, schijnheilig tegenover de leeraren. Muziek verslaafde en zo'n kakker iemand die altijd met haar 'prachtige figuur' bezig is. Ze heeft zeg maar bijna een "eetstoornis" maar is totaal niet onzeker en zit nog net op een gezond gewicht.
    hobby's: Pesten, haar huiself mishandelen. Eersteklassers alles voor haar laten betalen en ze tegen elkaar opzetten. Flirten, met name met Draco. Spijbelen zou ze dan weer nooit doen, omdat ze dus schijnheilig is. Wel rookt ze en ze duikt ook niet weg voor drugs. (Niet verslaafd.)
    extra: Haar volledige naam is Alexandra, maar daar schaamt ze zich voor. Daarom noemen de meeste mensen haar Sky (of Alex), behalve leraren natuurlijk, waar ze zich dood aan ergert. Ze heeft een schildpad genaamd Franklin en als ze daarbij in de buurt is, is ze ineens heel lief. Haar vader is de beste vriend van Lucius en ook een dooddoener, waar ze trots op is.
    titel: Taking the Hell in House. Of zo? Nee, ik ben even inspiratieloos.:'D

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 19:25 ]


    everything, in time

    Neem een abbo


    Big girls cry when their hearts are breaking