• Ja, ik ben dus net met mijn hoofd tegen de muur gelopen en nu heb ik vet veel pijn. (cat)
    Is er nog iemand zo lomp als mij of ben ik eenzaam ? (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik liep een keer bijna tegen een lantaarnpaal xD
    jaren geleden :Y)

    Ik loop altijd met opzet tegen een muur op omdat ik me dooderger aan de kutbruggers. Jeweetwel, zoals mensen doen als ze gefrusstreerd zijn (krul)


    You can agree with me or you can be wrong

    oo ik ben 10 X zoo erg xD
    Op school ook staat er trekken op de deur zeg iemand TREKKEN AAN DE DEUR HEA
    En dan zeg ik jaaa en dan BANG was ik weer is aan het duwen xD
    Of ik heb vaak datik tegen mijn raam ofz. aanloop xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik dacht net dat ik tegen de leuning stond van de trap, not. Dus ik leun naar achter, en toen flikkerde ik, gnagna.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik kijk altijd uit.Maar dat wil niet zeggen dat ik perfect ben want dat is niemand.Iedereen maakt mistakes


    Je mpp moeder swaa

    Ach ja, dat is het leven, tegen muren oplopen.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee, dat heb ik eigenlijk niet. Maar laatst is het toch bíjna gebeurd! :Y) Maar dus toch net niet, he! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heb het ook nog wel eens lig ik in bed.. dan weet ik dat ik vlak bij de muur lig.. draai ik me om en knal ik met mijn hoofd tegen de muur [a']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik loop heel vaak tegen de deurpost aan, zodat ik mn schouder zo'n beetje kneus .__.

    nee. tegen muren lopen doe ik nog net niet...


    Destroy what destroys you.

    Op school hebben wij een gang. Aan het einde zit er links van de hoek en rechts van de hoek een deur(dus als je er recht in loopt heb je voor je een deur en daarnaast ook eentje, snappie?). Beide deuren gaan naar buiten open. Ik loop dus het ene lokaal uit en BAM! Deur in mijn gezicht(krul)
    Of we hebben de mediatheek. Die ligt midden in de gang, dus als de bel gaat (en die oneindig slome massa daar loopt) dan kan die deur open gaan. En natuurlijk doet ie dat recht in mijn gezicht, haha.
    Echt ertegenaan lopen doe ik niet vaak, gelukkig.


    To live would be an awfully big adventure

    Cornflakes schreef:
    Ach ja, dat is het leven, tegen muren oplopen.(krul)

    Helemaal :Y) Maar ik maakte me wel wat zorgen toen ik deze ochtend wakker werd en ik nog steeds ontzettend veel hoofdpijn had ;x Ik kon niet nog eens niet naar school gaan want dat had ik vorige week ook al gedaan ;'( Maar nu is het voorbij en lach ik mezelf nog wat meer uit :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb ooit eens tegen de deur gelopen. Ik rende van de trap naar de deur en ik zette mijn hand om het handvat in te drukken maar ik vergat het en BAM tegen de deur xd


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    yep ik


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    ik doe da regelmatig.
    maar troost je,,ik ken mensen die veel lomper zijn hoor =)
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'