• Jaja brugjaar, geweldig =.= Gelukkig laten die bovenbouwers mij met rust, wnat ik ben dan weer het meisje met die stoere oudere vriendinnen hihi.
    Maarja ik heb 3 weken geleden het woord: 'Coupertest' gehoord. En o my gosh! 2 minuten en ik lag al op de grond bij de oefening. En nee, ik was gaan joggen en het ging niet te snel!
    Die fackt up coupertest! Ik weet zeker dat ik n 6 haal :S

    Wat haalde jullie voor je laatste coupertest?

    Btw ben mn wb in kwijt.

    Hahahaha, ik had een 3 en een half. En dat alleen maar omdat ik altijd weiger om bij gym iets te doen 8D

    Hahaha de eerste 2 jaar telkens ontlopen. (': En ik haal vast een 2 ofzo hahaha in tien minuten zoveel mogelijk rondjes om de ateletiekbaan rennen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik haalde een 8 vorig jaar. Stiekem ben ik daar best trots op eigenlijk!
    Maar eh, Succes? (:

    Cooper test is kut. Vooral als je geen muziek op mag (zoals wij destijds). Goh, ik baalde. Ik had nu net van die zalige harsh EBM waar je goed op kon lopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben twee uur LO en het eerste uur moesten we heel vermoeiende oefeningen doen. Het tweede uur was dan de coopertest en natuurlijk was ik al doodop...

    Heb 2,5 gehaald.


    Let the Night embrace you

    Ik haaaat de coupertest.
    En echt, ik zou zó blij zijn met een zes. Ik heb hem drie keer gelopen (3-4-2,7)
    Dus ik ben dit jaar honestly begonnen met joggen, dat soort van op een hardlopen moet lijken(soort van...). Zodat ik niet helemaal voor lul loop en misschien een 5je haal...

    Mijn conditie is gewoon barslecht, en geen idee waarom. Ik doe gewoon sport, fiets elke dag minstens een half uur in een redelijk tempo, elke dag véél trappen op...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb dat nog niet gehad, maar ik heb wel al véél looptesten gehad jonge ;O Ni te doen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ik zou zooo blij zijn met een 6.
    ik had een 3.5. =3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wij moesten dat in de 3e doen maar dat is niet doorgegeaan =D
    Enja nu heb ik nog steeds geen gym leraar dus tot nu toe krijg ik hem nog een tijdje niet

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 20:32 ]


    the world is filled with people that we dont understand

    Maandag heb ik hem gehad,en die ging best goed!We hebben 12 min. Justin bieber gehoord tijdens het rennen en ik heb een 7 gehaald en dat terwijl ik eerst flauwviel van die coopertest!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Heb ik maandag nog moeten doen. uhh, 1.4 kilometer gerent dude, ik was misselijk. Het liefst wou ik mn vinger in me keel doen maar dat deed ik toch maar niet youknow. Ik kan hard rennen enzo, maar ik heb géén conditie. Geef mij maar verwerpen of springen ofzo.
    Nee, ben geen ano iemand :/ Als ik kotsmisselijk ben geef ik liever over en voel me daarna prima dan we de hele tijd bluuuuuh voelen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij doen dat gewoon niet, zo'n testen.:Y)


    effort never betrays you

    Kikkeli schreef:
    Heb ik maandag nog moeten doen. uhh, 1.4 kilometer gerent dude, ik was misselijk. Het liefst wou ik mn vinger in me keel doen maar dat deed ik toch maar niet youknow. Ik kan hard rennen enzo, maar ik heb géén conditie. Geef mij maar verwerpen of springen ofzo.
    Nee, ben geen ano iemand :/ Als ik kotsmisselijk ben geef ik liever over en voel me daarna prima dan we de hele tijd bluuuuuh voelen.

    Sem! Sem! Je brengt me op ideeen! Die ochtend veel eten en drinken en het daarna uitkotsen vlak voor de coupertest en zeggen dat ik ziek ben :Y)

    Dat had ik ook toen ik in de brugklas zat, wij moesten over zo'n echte hardloopbaan 12 minuten. Je mocht rennen, joggen, lopen. Maar als je aan 1 stuk jogde/rende kreeg je extra punten. Ik had 6 rondjes gejogd en aan 1 stuk door, als je eenmaal op dreef bent gaat het heel makkelijk eigenlijk.


    *insert philosophical cringe expression here*

    De coopertest is wel moeilijk enzo.. Maar na vijf minuten ben ik weer zo actief dat ik nog een coopertest kan doen... Volgens mij had ik iets van een zevenhalf

    BTw wij moeten het dus ieder jaar weer doen :(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt