• Jaja brugjaar, geweldig =.= Gelukkig laten die bovenbouwers mij met rust, wnat ik ben dan weer het meisje met die stoere oudere vriendinnen hihi.
    Maarja ik heb 3 weken geleden het woord: 'Coupertest' gehoord. En o my gosh! 2 minuten en ik lag al op de grond bij de oefening. En nee, ik was gaan joggen en het ging niet te snel!
    Die fackt up coupertest! Ik weet zeker dat ik n 6 haal :S

    Wat haalde jullie voor je laatste coupertest?

    Btw ben mn wb in kwijt.

    Ik begrijp je helemaal! Die moesten wij twee jaar geleden ook een paar keer doen. Heb hem dit jaar ook gedaan voor te oefenen. Wij moeten de Demerloop doen -> 4 km. Vanaf volgend jaar 5 km ;(


    Live life limitless.

    in de brugklas vorig jaar hebben we er geen gehad. alleen duurloop, shuttle run (piepjestest) en sprinten.
    had voor duurloop een 9,3 voor sprinten een 9,5 en voor de piepjestest een 8,2.
    maar coopertest jep wij hebben de generale vandaag gehad. :S


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik ben daar wel goed in, maar ik vind rondjes rennen niet leuk. De shuttlerun vind ik daarin tegen wel leuk :Y) Maar mijn conditie is ook gewoon hoog, dus dan is het minder erg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Coopertest?

    Wij hebben piepjestest, is dat hetzelfde? Zo ja, daar krijgen wij geen cijfer voor.


    Destroy what destroys you.

    cooper test vind ik stiekem best wel makkelijk doen wij ook altijd bij de judo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nu voel ik me blij dat ik dat nog nooit heb gedaan ^^ Wij moeten gwn 30 moeten lopen op ons eigen tempo en dan loop ik als een slak achteraan.


    Olive

    OHMYJOSH schreef:
    Coopertest?

    Wij hebben piepjestest, is dat hetzelfde? Zo ja, daar krijgen wij geen cijfer voor.


    nee das niet hetzelfde. bij de piepjestest moet je op en neer lopen tussen de piepjes en dan trappen zien te halen. coopertest is vrij lopen zeg maar in 12 minuten. maar je moet wel ... rondjes gelopen hebben


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ivan schreef:
    Cooper test is kut. Vooral als je geen muziek op mag (zoals wij destijds). Goh, ik baalde. Ik had nu net van die zalige harsh EBM waar je goed op kon lopen.


    wij mogen dat wel


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Wij hebben coopertest ieder jaar + bieptest + collegecross (2km). :')

    Die collegecross heb ik morgen en ik ga dood. :'D

    7 -is trots-
    Toen ik in de brugklas zat had ik een 5 ;P

    Ugh, ik heb medelijden met je. Coopertest sucks ass ;/
    Wij moeten 4 km lopen. Ik lig al kapot na 1 m. Kan je nagaan...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik had een 4 ._.
    Ik haat het. Heel erg. Vorige week moesten we 8 minuten lopen en eigenlijk zouden we morgen 10 moeten lopen maar het valt uit -YAY!-
    Ik kan het niet, ik wil het niet en ik haat het.
    De piepjestest trouwens ook. x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik moet ook dit jaar coopertest doen.. maar wat is het nou.. is het echt zo dat je een uur lang voetbalvelden meot rennen. hellup!


    Er is meer dan alleen zwart en wit

    shelleychan schreef:
    ik moet ook dit jaar coopertest doen.. maar wat is het nou.. is het echt zo dat je een uur lang voetbalvelden meot rennen. hellup!


    Nee, je moet 12 minuten lang zo veel mogelijk rondjes rennen om een veld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    7,5 vorig jaar!
    vond ik nog best hoog


    Even a white rose has a black shadow.