• -Zucht- Mensen ik ga weer ff bij jullie zeiken. Owja sommige mensen vragen waarom is zo veel: 'Weet niet wat te doen?' topics heb, dat is omdat ik het moeilijk vind om te beslissen voor mezelf. Omdat het hier boven nogaleen chaos is door al wat er is gebeurt, en ik zit nogal in de knoop met mensen in mijn omgeving. Ik weet niet helenmaal meer wie ik wel en wie ik niet moet vertrouwen dus ja.
    Ik hoop dat jullie hiermee andwoord hebbn op die vraag.
    Naja

    Ik zit bij beeldend, dat is een speciale afdeling voor mensen die heel goed creatief te werk kunnen gaan. -Daar is die chaos best goed voor- Maar dit is niet wat ik wil, daar kwam ik gister achter. Ik ging toen naar de kunstacedemie, om fotografie te leren. Daat had je van die raampjes en die keken uit op de dansleerlingen op de kunstacedemie. Ieder raampje kwam uit op een andere dans stijl. Het leek net alsof het een film was. Je liep langs en zag: Balet, hiphop, robot, en expressieve dans. Toen ik dat allenmaal zag stonden tranen bij mij in de ogen.
    Ik heb namelijk altijd graag gedanst. Op mijn school is er ook een mus Dans, ddaar zou ik zo graag heen willen. Maar dat besefte ik toen nog niet. Maar ik denk niet dat het nog optijd is om over te stappen.
    Maar kijk, afgelopen zomervakantie heb ik voor het eerst opgetreden, met mijn zelf bedachte choreografie. Voor een redelijk klein pubiek, ca 150 mensen. Ik was heel zenuwachtig maar na afloop toen ik weer in de zaal zat, kwamen er mensen naar mij die ik nog nooit hadden gezien en zeiden dingen als: 'Zit je op dansen?' 'Nee.' 'Waar heb je dit geleert?' 'Zelf bedacht.' 'Je moet echt door gaan met dansen!' Nou ook toen had ik zo iets van. 'Ik wil er ook mee door gaan!'
    Maar ik denk, de school is al ongeveer 4 weken bezig. En ik denk niet dat ik over kan stappen, plus om bij dans te horen moet je 1200 euro betalen voor de extra lessen!
    En mijn moeder weet niet dat ik zo graag dans, dus ik weet nu al, dat die dat niet wil betalen!
    En je moet daar ook op je lijn letten! Dat moet echt van hun. Maar ik weet wel, ik ga mijn plan door zetten! Ik ben wat meer ehh 'gezet' oke het valt wel mee maarja. Ik ga dus lijnen. Nee ik steek geen vinger in me keel. Ik ga geen maaltijden overslaan gewoon heel veel sporten en wat minder eten. Natuurlijk mogen mijn ouders dit niet weten, dus hebben jullie tips om gezond onopvallend af te vallen?

    Want ik moet en zal voor dans naar de kunstacedemie gaan! Ook ga ik kijken voor dansverenigingen.
    Want ik danste zelfs Shakira al na in Whever Whenever toen ik 3/4 was! En ik ga doorzetten!

    Waarom? Dansers, niemand kan het wat schelen hoe ze heten, maar veel mensen bewonderen ze. Ik zal niet worden gestakt. Ik krijg niet die kutreacties van de media. Nee voor de media ben ik dan slechts het meisje dat goed kan dansen.

    Weet iemand ook hoe ik het mijn moeder kan vertellen dat ik geen beeldend meer wil maar wil gaan dansen. Want beeldend heeft ook weer 75 euro gekost en ik weet niet zeker of ze dat terug kan krijgen :X

    Xx

    Ps sorry voor dit lange zeik verhaal, ik heb nu echt het idee dat jullie nu iets hebben van: 'Wtf? K snap er geen fuck van?' :X

    Ik heb even je titel aangepast.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    Ik heb even je titel aangepast.

    Ik wed om die 1200 euro dat ik een spelfout maakte =.=

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Ik wed om die 1200 euro dat ik een spelfout maakte =.=

    Ja, maar kan gebeuren (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    heey

    Mag ik je toch een ding aanraden...

    Gewoon normaal maar gezond gaan eten en niet minder gaan eten dat is echt niet goed voor je.. Gewoon gezond gaan eten minder snacken maar gewoon bruinbrood eten en sla of andere groenen maar varieerd eten ;)
    Ik bedeol het alleeen maar goed hoor..

    Gewoon aan je ouders vertellen ze zullen het vast wel snappen.. En anders een bijbaantje nemen ik weet niet hoe oud je bent.
    Gewoon doorzettten :)
    En ik bedoel het echt niet verkeerd hoor. Bedoel het alleen maar goed :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Een vriendin van me is ook op dieet en is gaan joggen. Joggen heeft ze ondertussen al wel opgegeven, maar ze neemt altijd een appel mee naar school, geen koek. Tijden ze middag eet ze bruin brood met kippewit of paardevlees, omdat daar geen vetten inzitten -ofzoiets en 's avonds eet ze veel groenten. 8D


    None but ourselves can free our minds.

    euhm. Jah,,dit jaar zal het sowieso niet meer lukken om over te stappen dus zorg gewoon dat je deze richting succesvol afrond. als dansen op jezelf zo goed lukt,,doe daar dan nogg maar verder mee. En als je volgend jaar nog steeds wil dansen,kan je dat dan doen hé.
    Bovendien zijn er conservatoriums & dansscholen voor iets hé.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Decoration schreef:
    heey

    Mag ik je toch een ding aanraden...

    Gewoon normaal maar gezond gaan eten en niet minder gaan eten dat is echt niet goed voor je.. Gewoon gezond gaan eten minder snacken maar gewoon bruinbrood eten en sla of andere groenen maar varieerd eten ;)
    Ik bedeol het alleeen maar goed hoor..

    Gewoon aan je ouders vertellen ze zullen het vast wel snappen.. En anders een bijbaantje nemen ik weet niet hoe oud je bent.
    Gewoon doorzettten :)
    En ik bedoel het echt niet verkeerd hoor. Bedoel het alleen maar goed :)

    Ehh ik ben bijna 12 :X

    Moet je geen ingangsexamen doen voor dans? dus dan kan je niet overschakelen.


    Get outta my head!

    je kan altijd gewoon vertellen hoe het zit tegen school laat ze je motivatie zien en je zal vast mogen overstappen

    wat je ouders betreft als je het hen gewoon uitleg zullen ze het vast begrijpen maar je moet niet bang zijn om het te vertellen niet geschoten is altijd mis ;)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zeg dat je nog een kind [?] bent en fouten maakt, van fouten leer je. En dat je gewoon eventjes onder druk zat en dat je iets móest kiezen. -weet niet als dat waar is- Maar je ouders willen aleen het beste voor je, en in dit geval is het dansen =)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Reloaded schreef:
    Moet je geen ingangsexamen doen voor dans? dus dan kan je niet overschakelen.

    Ja maar dat moest ik ook voor Beeldend

    Ik heb het! Ik kan gaan joggen met als smoes: 'ik wil een goed cijfer voor de coupertest!'
    @Affinity Ik zou niets liever willen. Maar dan denk ik weer: 'Wat zullen de mensen om mij heen wel niet denken?' Ik ga gewoon al mijn moed verzamelen! En kijken hoe ver ik kom!

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Ja maar dat moest ik ook voor Beeldend

    Ja maar dat zijn toch verschillende ingangsexamens? 'k denk niet dat een ingangsexamen dans te vergelijken valt met een ingangsexamen beeldend.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ja maar dat zijn toch verschillende ingangsexamens? 'k denk niet dat een ingangsexamen dans te vergelijken valt met een ingangsexamen beeldend.

    Nee weet ik, ik zal vast wel opnieuw zo'n exame moeten doen als het me lukt hun te overtuigen! SHIT! Nu kan ik het wel vergeten! Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen. Wedden dat dans nu vol zit? Ik kan het nu echt wel schudden!
    Nu heb ik echt het idee dat ik wel kan janken!

    DarkEstrella schreef:
    Ik heb het! Ik kan gaan joggen met als smoes: 'ik wil een goed cijfer voor de coupertest!'
    @Affinity Ik zou niets liever willen. Maar dan denk ik weer: 'Wat zullen de mensen om mij heen wel niet denken?' Ik ga gewoon al mijn moed verzamelen! En kijken hoe ver ik kom!


    denk niet aan de mensen om je heen denk aan jezelf een beetje ego in het leven is toegestaan ;)


    #WWED - What Would Emma Do?