• Joee !
    ik heb een stretch van 4mm in m'n oor :]
    Maar nu ik die heb vindik het zo dom dat ik nu geen gewone oorbellen niet meer kan instoppen. Ik was eens aan het rondkijken op internet, en ik zag dat een meisje onder haar stretch haar oorbel stak
    maar hoé is dat mogelijk? ;o
    ik wil graag terug oorbelle kunnen dragen én myn stretch, iemand hulp? (a)


    My friends are my estate.

    Hel schreef:
    (...)

    haha, hoeft niet hoor ;) Stretchen is op zich wat riskanter dan gewone oorbellen, omdat je het gat telkens oprekt. Tot 8 mm kan het nog weer terug groeien naar een gewoon oorbelgaatje( erzijn verhalen van mensen die een nacht hebben geslapen zonder een stretch, die de volgende ochtend weer bij 1 mm konden beginnen), maar groter dan dat en je loopt later met zo'n hangende oorlel waar je 'u' tegen zegt :P


    hangende oorlellen heb ik al: ik heb serieus oorbellen van 60 g (ik heb ze gewogen)


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    (...)

    hangende oorlellen heb ik al: ik heb serieus oorbellen van 60 g (ik heb ze gewogen)


    lol, dan krijg je er ook wel een stretch in van 1 of 2 mm :p (maar ga t maar niet uitproberen)

    ohmygod, ik wil een tunnel. alleen weet ik nu al dat ik dat niet mag en als ik zo hoor dat als je die niet in hebt dat die weer dichtgroeit vet snel.
    En doet dat pijn? D: -vast niet-


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    ohmygod, ik wil een tunnel. alleen weet ik nu al dat ik dat niet mag en als ik zo hoor dat als je die niet in hebt dat die weer dichtgroeit vet snel.
    En doet dat pijn? D: -vast niet-


    wat is een tunnel? *voelt zich héél erg dom nu*


    It's time to be happy again.

    Kikkeli schreef:
    ohmygod, ik wil een tunnel. alleen weet ik nu al dat ik dat niet mag en als ik zo hoor dat als je die niet in hebt dat die weer dichtgroeit vet snel.
    En doet dat pijn? D: -vast niet-

    je voelt het een beetje openrekken. altijd als ik een groter stretch in myn oor steek sta ik te springen voor de spiegel omdat het ff prikt. maar daarna gaat het wel over. gewoon héél goed verzorgen


    My friends are my estate.

    Dat is tof :] Ik wil ook nog wel 'n kleintje hebben, maar dat ga ik waarschijnlijk toch niet doen aangezien je je hele oorlel verprutst :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prosecco schreef:
    (...)

    wat is een tunnel? *voelt zich héél erg dom nu*
    Tunnel, zo'n gat dus (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 22:04 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    NEWYORKZOO schreef:
    (...)
    je voelt het een beetje openrekken. altijd als ik een groter stretch in myn oor steek sta ik te springen voor de spiegel omdat het ff prikt. maar daarna gaat het wel over. gewoon héél goed verzorgen
    wut, dat moet je zelf doen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    ohmygod, ik wil een tunnel. alleen weet ik nu al dat ik dat niet mag en als ik zo hoor dat als je die niet in hebt dat die weer dichtgroeit vet snel.
    En doet dat pijn? D: -vast niet-


    Het hangt er vanaf, ik heb een klasgenoot die van 2 mm naar 8 mm ging binnen een week... dat ging bloeden als een idioot en hij zelf heeft nog geluk dat zijn oor niet is uitgescheurd...

    je mag 1 mm rekken per maand, dat zijn voorschriften.
    dus als je een oorbel gaatje hebt;
    -begin je op 0.8mm
    -0.8mm naar 1mm
    -1mm naar 1.6mm
    -1.6mm naar 2 mm
    -2 mm naar 3mm
    -3mm naar 4mm
    -4mm naar 5mm
    en dan zou het eventueel kunnen gebeuren dat je 2 mm per maand zou kunnen gaan, afhankelijk van hoe ver je wil. Ik ben begonnen op 0.8mm, en wil doorgaan tot 4 mm, dus ik ben ongeveer 5 mm bezig, kan misschien sneller, kan ook langzamer, hangt af van wat je zelf wil.

    Kikkeli schreef:
    (...)wut, dat moet je zelf doen?


    ja dat doe je meestal zelf:P

    je kan het ook laten doen door een piercer maar dan kost het je telkens extra geld:P wil je een uitgebreide uitleg?^^

    Slime schreef:
    Dat is tof :] Ik wil ook nog wel 'n kleintje hebben, maar dat ga ik waarschijnlijk toch niet doen aangezien je je hele oorlel verprutst :')


    je oorlel wordt verprutst vanaf zo'n 8-10mm de kans dat het gat dan nog weer een 'normaal' gaatje wordt is dan zeer klein

    Kikkeli schreef:
    (...)Tunnel, zo'n gat dus (:


    woooooow. die dingen zijn best wel groot! x)


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    (...)

    woooooow. die dingen zijn best wel groot! x)


    whaha dat zijn ook grotere gaten je hebt ze ook veel kleiner ;)

    Hel schreef:
    (...)

    ja dat doe je meestal zelf:P

    je kan het ook laten doen door een piercer maar dan kost het je telkens extra geld:P wil je een uitgebreide uitleg?^^
    ja hoor 8D tell me


    I live for the applause, you will die for it.