• Joee !
    ik heb een stretch van 4mm in m'n oor :]
    Maar nu ik die heb vindik het zo dom dat ik nu geen gewone oorbellen niet meer kan instoppen. Ik was eens aan het rondkijken op internet, en ik zag dat een meisje onder haar stretch haar oorbel stak
    maar hoé is dat mogelijk? ;o
    ik wil graag terug oorbelle kunnen dragen én myn stretch, iemand hulp? (a)


    My friends are my estate.

    Slime schreef:
    (...)
    Jij bent wel de Stretch expert hè (krul)


    whaha, ik ben kind aan huis bij een piercingzaak hier in Enschede, en echt ontiegelijk veel informatie opgezocht. Weet niet waarom, maar wil mensen altijd behoeden dat het fout kan gaan, ik heb het idee dat je beter goed voorbereid ergens aan kan beginnen dan dat je iets fout doet en met verknalde oren (of andere lichaamsdelen) zit.

    reyon schreef:
    ik ben strecht loos,,maar stiekem betwijfel ik of het kan. Tenzij er misschien ''speciale'' oorbellenn bestaaan waarmee dat wel lukt?


    hoe bedoel je?

    Je kunt tot 1 cm je oor strechen. Daarna groeit het niet meer dicht. Dus je moet gewoon je gaatjes dicht laten groeien en dan opnieuw laten prikken. of je gaat voor groter. ik zouhet gewoon dicht laten groeien en op nieuw laten prikken xD


    Love sheds light one the darkest of times

    DefectGirl schreef:
    Je kunt tot 1 cm je oor strechen. Daarna groeit het niet meer dicht. Dus je moet gewoon je gaatjes dicht laten groeien en dan opnieuw laten prikken. of je gaat voor groter. ik zouhet gewoon dicht laten groeien en op nieuw laten prikken xD


    ja, maar in dit geval geeft ze aan dat ze dus én oorbellen wil houden én haar stretches wil houden. Dus wat jij net zei zou een oplossing zijn als ze haar stretches niet meer wil.

    Heb je geen twee gaatjes in het oor waar je een stretch heb ? Anders kan je dat daar doen, die oorbel, vriendin van me deed het ook ;D.


    None but ourselves can free our minds.

    Hel schreef:
    Dit is de piercing die ik zelf wil hebben, maar omdat het gemaakt is van glas wordt het zwaarder naarmate je een grotere piercing neemt

    er zijn op internet wel hele leuke dingen te vinden, stretches die eruit zien als gewone oorbellen ^^


    Misschien een hele domme vraag maar: Hoe ga je dat door je oor steken? x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    (...)

    Misschien een hele domme vraag maar: Hoe ga je dat door je oor steken? x]


    haha, De piercing is iets gebogen zodat hij 'open' is. je begint bij de langste kant van de piercing, die wat op de foto aan de rechterkant zit. Die duw je er gewoon doorheen, en halverwege de piercing zal hij gedraaid zitten zodat de rechterkant achter komt te zitten...

    hoop dat je er wat van snapt xD

    Hel schreef:
    (...)

    klik en en klik. het kan dus wel degelijk :)

    jha, ringen wel. maar als ik zo'n oorbel er inhang valt hij er meteen af. -bij mij in iedergeval.-


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OHMYSE7EN schreef:
    (...)
    jha, ringen wel. maar als ik zo'n oorbel er inhang valt hij er meteen af. -bij mij in iedergeval.-


    Misschien kun je het staafje dat zegmaar door je stretch heen gaat (Normaal dus door je oor) ombuigen, dus zegmaar rond je oorlel buigen, dan kan hij er eigenlijk niet afvallen, wel een nadeel dat je hem daarna moeilijk in dezelfde vorm terugkrijgt. Snapje? :'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik krijg ook tunneltjes :)
    en je hebt op de site alloverpiercings.com allerlei sieraden ;)

    Bro schreef:
    Geen idee, ik ben oorbel en stretchloos. (cat)


    lost in confusion, like an illusion

    invincible schreef:
    ik krijg ook tunneltjes :)
    en je hebt op de site alloverpiercings.com allerlei sieraden ;)


    er zijn ontzettend veel site's met leuke piercings, haar probleem was echter dat ze en tunnels, en oorbellen in hetzelfde gaatje wil dragen :')

    Frappucino schreef:
    nu voel ik me heel saai met in elk oor één gaatje. x)


    Hope goes lost but never dies.

    geen idea :|

    Kikkeli schreef:
    ohmygod, ik wil een tunnel. alleen weet ik nu al dat ik dat niet mag en als ik zo hoor dat als je die niet in hebt dat die weer dichtgroeit vet snel.
    En doet dat pijn? D: -vast niet-

    Nou.. een meisje dat ik ken - Naomy hier op Q geloof ik - had eens een nep-stretch genomen. Later had ze die vervangen door een echte. Maar haar ouders hadden er nog nooit lucht van gekregen x]


    No growth of the heart is ever a waste