• Nou vandaag na school stond ik buiten,Op mn telefoon een filmpje te kijken van Bill die naar het Toilet wou (dit filmpje heel oud op 2006 gemaakt) En ik vond het gewoon normaal van Bill.Toen kwam er opeens een super obsesste fan naar me toe,Want die wou het filmpje ook zien (ik kende haar niet) en Omg ze begon plots echt keihard te gillen als een ik weet niet wat...Op het gegeven moment kon ze bijna geen adem meer halen? en ze was echt zo: ,,Oh my freakin god! Bill moet nodig pissen!!! Oh my gosh ongeloofelijk wat schattig! en ik was zo >> o___o
    en ik zei: ,,rustig kalm aan het is maar een filmpje van Bill die nodig moet pissen,Hallo,Bill is ook een mens,Net als anderen gaat hij ook naar de plee om te poepen of te pissen,Als ie op een dag oud word krijgt ie ook rimpels,Hij had ook een keertje gekotst net als wat anderen mensen doen,hij heeft ook oorsmeer in z'n oor en neushaar.Waarom begrijp je niet dat beroemdheden ook gewoon mensen zijn?!'' Na het hele verhaal was ze chagerijnig en wou ze geen fan meer worden -_-''

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 23:22 ]


    Je mpp moeder swaa

    -out-


    ars moriendi

    Omg. (':


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Kuyt schreef:
    -out-


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    fail


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Lfmao, faaail.


    Hope goes lost but never dies.

    lmfao. (x

    Dat is best lame x)


    GO YOUUUUUU :Y)


    'Word'.

    heriotza schreef:
    fail


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cosmopolitan schreef:
    Omg. (':

    Dude, she fails really hard. I mean. Come on There just people. Ik bedoel kom op. Ze houden niet eens van fans die like crazy zijn


    Love sheds light one the darkest of times

    Oh my epic fail.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Kuyt schreef:
    -out-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    DefectGirl schreef:
    Dude, she fails really hard. I mean. Come on There just people. Ik bedoel kom op. Ze houden niet eens van fans die like crazy zijn


    My heart is yours and so am I

    o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Het filmpje is niet eens schattig ? Ik had verwacht dat hij zou staan te springen (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Okay, dat is echt idioooot.


    wth.