• Hoeveel sporten jullie per week?
    Het valt me op dat veel mensen helemaal geen sport doen.
    Sommige hebben daar een goede reden voor, maar sommige gamen te veel en dan vind ik het echt heel slecht.
    Zou je deze vragenlijst willen invullen? (en namelijk erg geinteresseerd)
    # Sport jij?
    Ja? beantwoord de volgende vragen
    Nee? waarom niet?
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    # Sport jij? Ja, met Lo. Maar binnekort ga ik elke week gaan fitnessen (':
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?Momenteel nog niets. Ik wandel wel elke dag een paar kilometers ?^^ Maar binnenkort ga ik maandag gaan fitnessen en mischien vrijdag of woensdag ook.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Het houd je lichaam gezond


    We're hiding behind skin that's too tough

    a, zal zelf ook wel even vertellen.
    # Sport jij?
    Ja
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Dinsdag selectietraining volleybal (2 uur)
    Woensdag gym op school (blok uur)
    Donderdag training volleybal (1,5 uur)
    Zondag training volleybal (1,5 uur)
    en zaterdag of vrijdag wedstrijd volleybal (vaak 1,5 uur)
    en in de zomer nog tennis (1 uur)
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Ik vind het gewoon leuk
    (krul)

    Oh ja, ik fiets ook nog 3 kwartier naar school en terug

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 13:59 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik sport niet echt. Ik heb altijd een verzorgpaard gehad waar ik op reed, maar die is nu verkocht, dus doe ik niet meer aan paardrijden (ben wel opzoek naar een nieuw verzorgpaard). Verder fiets ik elke schooldag een half uur heen en terug naar school, plus ik breng twee keer per week kranten rond, dus lichaamsbeweging krijg ik genoeg. Daarnaast heb ik gewoon geen tijd voor sporten.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    # Sport jij? Ja, tuurlijk
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Maandag: Naar school en terug fietsen, en minstens een half uurtje hardlopen, maar ik ben aan het opbouwen.
    Dinsdag: Naar school en terug fietsen, en om de week naar pianoles fietsen.
    Woensdag: Weer naar school, naar schermen fietsen, en schermen.
    Donderdag: Naar school fietsen, en dan heb ik daar gymles(als die niet doorgaat, ga ik hardlopen)
    Vrijdag: Naar school, en hardlopen.
    Zaterdag: Paardrijden
    Zondag: Hardlopen.
    Dus eigenlijk is alleen dinsdag een beetje een rustige dag. ^^ En ik wik nogsteeds op yoga.

    #Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? Het houd je gezond en fit. En het is vaak gewoon leuk om te doen, en gezellig als je het met vrienden doet.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    # Sport jij?
    Ik ben sinds kort weer begonnen met hardlopen.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Ik loop 2/3 keer per week hard.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Omdat het goed is voor mijn gezondheid, omdat ik een paar kilo wil afvallen en omdat ik me altijd heel goed voel als ik heb hardgelopen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hoe zit jouw sportweek eruit:
    Maandag; 20 minuten heen en terug fietsen van school.
    Dinsdag; zie hierboven
    Woensdag; zie hierboven
    Donderdag; zie hierboven
    Vrijdag; 20 minuten heen en terug fietsen, twee uur gym op school en 's avonds een uur zwemmen.
    Zaterdag; 2,5 uur folders lopen.
    Zondag; lui doen.

    Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? Omdat ik niet dik wil worden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik sport niet, want ik vind het saai. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    # Sport jij? jep, ik hockey en loop hard en fiets iedere dag een half uur heen en een half uur terug naar school.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? iedere dag op en neer naar school. op dinsdag een blokuur gym en s'avonds anderhalf uur hockeytraining. En tussendoor nog 2 keer hardlopen als ik tijd heb. Op zaterdag een hockeywedstrijd.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    het helpt met je weerstand en is goed voor je gezondheid dus. Ook houd je jezelf een beetje slankxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Sport jij?

    Nee. Ik heb inspanningsastma, waardoor mijn longen bijna meteen dichtslaan als ik me teveel inspan. Ook heb ik een ziekte in mijn knieën gehad, waardoor veel sporten al snel te belastend voor mijn knieën is. Ik heb niet bepaald zin om steeds van training af te komen en vervolgens twee dagen moet herstellen er van.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lefevre schreef:
    Ik sport niet, want ik vind het saai. :'D

    aaa, vind je het echt saai? ;o
    ik verveelde me op een gegeven moment echt dood in de vakantie toen ik geen sport meer had.
    maar het hangt wel van je team/groep af.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Courtesan schreef:
    Sport jij?

    Nee. Ik heb inspanningsastma, waardoor mijn longen bijna meteen dichtslaan als ik me teveel inspan. Ook heb ik een ziekte in mijn knieën gehad, waardoor veel sporten al snel te belastend voor mijn knieën is. Ik heb niet bepaald zin om steeds van training af te komen en vervolgens twee dagen moet herstellen er van.

    O: jeetje. dat is echt vervelend. succes! (flower)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb een lange tijd helemaal niet gesport, en ik begin het nu echt te voelen.
    Ik zit nu op moderne dans, en ik merk heel erg dat ik weer spieren gebruik die ik lange tijd of nog nooit intensief heb gebruikt. Dat voelt echt goed.
    Verder probeer ik heel vaak hard te lopen, maar ik heb nooit zin of ik kom er nooit zelf mee.. Moet ik echt iets aan doen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    # Sport jij?
    Ja
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Op school 3 lesuren gym op maandag, dinsdag en woensdag.
    Op zaterdag deed ik paardrijden, maar nu ga ik vrijdag van 18.00 tot 19.45 uur naar taekwondo. Dus geen paardrijden meer.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Omdat het leuk is? x'D
    Oja ik heb ook inspanningsastma en daar heb ik best wel last van. Maar als we met gym de acht minuten loop moeten doen, hou ik het langer vol dan de meeste anderen -.-

    # Sport jij?
    Nee, ik heb er al heel veel geprobeerd maar ik vond niks leuk genoeg om te blijven doen. Graag zou ik een keer willen schermen, maar we hebben geen schermclub hier :3
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    1 tot anderhalf uur gym per week. En elke dag een kwartiertje heen en kwartiertje terug naar school fietsen.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Uhh, conditie, goed voor je.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Snor schreef:
    (...)
    aaa, vind je het echt saai? ;o
    ik verveelde me op een gegeven moment echt dood in de vakantie toen ik geen sport meer had.
    maar het hangt wel van je team/groep af.


    Ja ik vind het echt saai. :p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.