• Hoeveel sporten jullie per week?
    Het valt me op dat veel mensen helemaal geen sport doen.
    Sommige hebben daar een goede reden voor, maar sommige gamen te veel en dan vind ik het echt heel slecht.
    Zou je deze vragenlijst willen invullen? (en namelijk erg geinteresseerd)
    # Sport jij?
    Ja? beantwoord de volgende vragen
    Nee? waarom niet?
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    # Sport jij?Ja
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?Op school heb ik elke week twee uur turnen of zwemmen, elke dag fiets ik 12 km, ik ga de woensdag een uur naar de zumba en op vrijdagavond ga ik lopen met een vriendin (:
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? Omdat ik het toch wel belangrijk vind om conditie te hebben, omdat het leuk is en omdat het goed is voor de lijn, haha :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik sport niet want daar ben ik te lui voor (krul)
    No, ik vind gewoon geen enkele sport leuk genoeg om vaak te doen. Ik heb op school wel BSM gekozen, waardoor ik een paar uur extra gym heb.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik sport niet
    Mijn reden: ik moet elke dag een half uur heen en een half uur terug fietsen en op school loop ik nog z'n 10 minuten zo ongeveer dan en je moet een half uur per dag sporten
    en nog een reden waarom ik niet sport ik ben overflexibel dus krijg ik snel last van mijn knieen maar is het mooi weer dan probeer ik wel hard te lopen
    en als ik geen last heb van mijn knieen dan wielren ik

    ik sport niet
    omdat ik niet echt iets kan vinden wat ik echt leuk vind
    maar ik wil wel met een paar vriendinnen gewoon naar de sportschool gaan
    we weten nog niet hoe vaak dan enzo


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik heb net 40 minuten gefietst met Nikki :D


    Life is hard and then we die

    # Sport jij?
    Ja, met school 2u in de week LO, Kayak
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Ik heb vaste training op woensdag van kayak, voor de rest probeer ik vaak na school thuis op de vaart uit mezelf te trainen. 's Weekends zijn er veel tourtochten, maar het seizoen loopt nu ten einde. Voor de rest heb ik op donderdag 2u LO.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Het fysieke en het sociale aspect. Het is ten eerste al goed voor je lichaam. Je blijft iet wat in form. Het is nuttige tijdvulling, veel beter dan enkel achter de pc te zitten of tv te kijken. Doe je dit bij een vereniging, dan kom je nog eens mensen tegen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee ik sport niet. Op school krijgen we geen gym en ik ben ontzettend lui om het zelf te doen (krul)


    -

    # Sport jij?
    Nee, omdat ik gewoon geen persoon ben om in een team iets te doen, maar dan weer alleen gaan joggen is ook maar saai.


    Let the Night embrace you

    # Sport jij? Ja, ik rijd paard en gym op school.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? Ik heb gym op maandag en rijd op dinsdag paard. Vroeger reed ik wedstrijden op zondag, tegenwoordig niet meer.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? Nee, ik ben begonnen met paardrijden toen ik 6 was. Voornamelijk omdat ik het leuk vond. Nu wil ik stoppen vanwege school


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    # Sport jij?
    Ja
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Ik judo een keer in de week. Donderdag avond van kwart over 7 tot kwart voor negen.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    ik vind het niet belangrijk,genoeg bewegen is niet het zelfde als sporten, ik vind het leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    # Sport jij?
    Jep
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    ik train 2x per week, en heb op zaterdag een wedstrijd. Trouwens, ik hockey. En ik laat de hond uit haha.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Ik vind 't altijd gezellig en je moet prestaties leveren, dus je bent trots op jezelf als het lukt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik sport twee uur per week op school, plus twee uur van mezelf.
    Eén uur MTV-dance en één uur HipHop. :Y)
    ____
    4 uur per week dus :Y)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 19:48 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Alleen de verplichte twee uurtjes op school. Tenzij je scouting ook een sport wilt noemen.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik sport niet
    1) Ik hou niet zo van.. "teamwork"
    2) Vooral geen zin...
    Maar ik vind het wel belangrijk en we hebben nu zo'n fiets thuis. Kan ik daar op fietsen xd


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    # Sport jij? Ja.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Maandag : 50 min. LO & 1 uur ritmisch gymnastiek.
    Dinsdag : 50 min. LO, 1 uur turnles geven ( 1ste leerjaar) en 1uur en 30 min. rope skipping.
    Woensdag : Rustdag
    Donderdag : 50 min. LO
    Vrijdag : 1 uur hiphop dansen
    Zaterdag : 3 uur turnles geven ( 1ste,2de & 3de kleuter)
    Zondag : Rustdag

    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? Sporten is gewoon leuk. Ik doe het eigenlijk vooral voor mijn conditie en om af te vallen. En natuurlijk omdat ik er me keiveel mee amuseer. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon