• Hoeveel sporten jullie per week?
    Het valt me op dat veel mensen helemaal geen sport doen.
    Sommige hebben daar een goede reden voor, maar sommige gamen te veel en dan vind ik het echt heel slecht.
    Zou je deze vragenlijst willen invullen? (en namelijk erg geinteresseerd)
    # Sport jij?
    Ja? beantwoord de volgende vragen
    Nee? waarom niet?
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    # Sport jij?
    Nope, want ik vind het geldverspilling + ik fiets en loop veel en dat doen veel mensen tegenwoordig niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    # Sport jij?
    Ja? beantwoord de volgende vragen
    Nee? waarom niet?

    Nee uhm ik vind het saai, heb totaal geen conditie en wil nie tgebonden zitten aan bepaalde tijden en dagen :"D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Snor schreef:
    Schoonspringen? aaa wat tof. hoe werkt dat?


    Je hebt drie duikplanken (één op 1m, één op 3m en één op 5m), en van die duikplanken moeten we dan verschillende sprongen maken in het water. Simpel voorbeeld: salto.

    [:


    If we had not a soul, music would have created it.

    # Sport jij?
    Ja.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Ik sport elke dag. Ik dans elke dag. Zo'n anderhalf tot twee, drie uur. Dat ligt eraan. Maar voor de rest doe ik geen andere sport.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Ik vind het belangrijk om te sporten(dansen) omdat ik danseres wil worden.


    Je moet worden wie je bent.

    # Sport jij? Ja
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? Woensdag avond eerst ander half uur voetbaltraining, daarna half uur/ drie kwartier keeper training. Vrijdag 80 minuten gym op school en zaterdag een wedstrijd van 90 minuten + nog een half uur inlopen en uitrennen... + Soms ga ik een uurtje hardlopen maar dat hebben mijn nichtje en ik de laatste tijd niet meer gedaan wegens tijdgebrek.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? Het is goed voor je conditie, het is goed voor jezelf en ik je leert ook met andere mensen om te gaan ^^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    *Jep.
    *ehm... nogal leeg... Dinsdag blokuur gym en tennis, woensdag enkel uur gym en zaterdag en zondag anderhalf uur joggen.
    Nou, het is leuk, en gezond. En anders wordt je zo dik "=.= En dan ben je even in de buitenlucht... ik weet eigenlijk niet waarom ik het niet zou doen?

    EDIT: Als naar school fietsen ook telt fiets ik elke dag nog een uur. En ik moet steeds heen en weer naar de bijlocatie fietsen, dan zit ik ook wel een half uur op de fiets, en naar tennis fiets ik, en naar mijn vrienden, en blablabla...

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 20:38 ]


    Alis volat propriis

    # Sport jij? Jup
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? Maandag: 1,5 uur Fitness.
    Dinsdag: 100 min LO & 1 a 1.5 uur paardrijden.
    Woensdag: 45 min hardlopen.
    Donderdag: -
    Vrijdag: 50 min LO & 2 uur paardrijden.
    Zaterdag: -
    Zondag: Meestal niets, maar soms gewoon hardlopen voor de fun.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? Ik vind het leuk om te doen, je krijgt er een conditie van en hoge cijfers met gym, enja.. I like it (:

    Ik ben alleen een heeele slechte spinter.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja ik "sport", dansen.
    Ik doe dat wel onder schooltijd, omdat ik vooropleiding dans doe. En dan heb ik minstens -rekent uit- 8,75 uur (nerd) maar dan komen er ook nog repetities bij en kom je wel uit rond de 9 uur :3
    dusjaa :')

    en ik vind het leuk om te doen, en een beetje lichaams beweging is goed voor je lijf dusja :3

    Dinsdag Basketbal 1 uur
    Donderdag Basketbal 1 uur
    Vrijdag of zaterdag of zondag basketbal wedstrijd 1 uur


    My heart is yours and so am I

    ik sport niet , ik heb wel 12 jaar hiphop gedaan maar ik moest ermee stoppen omdat ik moest gaan studeren. Het komt erop neer dat ik nu gewoon geen tijd meer heb om in de week te sporten en in het weekend ik tijd wil besteden aan mijn familie en mijn vriendje. Ik vond het wel onwijs jammer dat ik met dansen moest ophouden want dat was echt een van mijn passie's.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    # Sport jij?
    Ja, al is het niet veel.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Elke maandagavond ga ik dansen. Officieel is het streetdance, maar we doen veel verschillende soorten dans. Erna doen we dan vaak nog 5-10 minuten spieroefeningen. Verder fiets ik normaal gesproken elke dag naar school, en dat duurt als ik een beetje doortrap een halfuur. Momenteel ga ik niet veel meer naar school vanwege wat persoonlijke problemen, dus die beweging loop ik mis.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Het is gewoon goed voor jezelf. Als je niet zou bewegen (daarvoor hoef je niet per sé op een sportclub te zitten, de hele wereld is je sportschool) zou je niet alleen dik worden, maar het is gewoon ongezond en onnatuurlijk om niet te bewegen. Daarnaast is kan het heel leuk zijn, en het geeft voldoening om te merken dat je sterker/leniger bent geworden of meer conditie hebt gekregen ^^


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    # Sport jij?
    Jaa
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    maandag: paardrijden
    dinsdag: paardrijden
    woensdag: gym op school(110 min) & paardrijden
    donderdag: gym op school(55 min) & paardrijden
    vrijdag: paardrijden
    zaterdag: paardrijden
    zondag: paardrijden

    en dan elke dag 15 min er naartoe fietsen en 15 min terug.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    ]Het is gewoon leuk, je leert mensen kennen en als je niet sport word je vaak lui.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 15:18 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    # Sport jij?
    Hmm in zekere zin wel ja.
    Ja? beantwoord de volgende vragen
    Nee? waarom niet?
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Vier dagen in de week 2 uur fietsen -minstens- Dinsdag 3 uur fietsen.. En ik heb een eigen paard, dus ik doe ook aan paardrijden en dat ligt aan de bak, hoe die is of ik veel rijd ja of nee.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Omdat het me 'helpt' fijn in mijn vel te zitten.. En het fietsen, tsja dat moet, anders kom ik niet op school en niet thuis :'D. Maar, daar val ik wel van af (: dus ook daarom.. Ik heb nu alleen niet meer de tijd om nog te basketballen, want dat deed ik tot afgelopen jaar wel intensief.. Maar het fietsen is er wel voor in de plaats gekomen dusja xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    # Sport jij?
    Ja

    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? 2 keer in een week 2 uur gym van school (dus elke keer dat we gymmen is het 2 uur en elke week dus 4 uur.)
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    het is goed voor je ?...ik vindt sporten nie zoo leuk :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    # Sport jij? ja
    Ja? beantwoord de volgende vragen
    Nee? waarom niet?
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? 6x per week fitness en 2x p/w 1.5 uur gym @school, ik ben werkelijk verslaafd aan sporten.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? daar zijn veel redenen voor. ik vind het gezond. en het is goed voor mijn conditie.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 18:52 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent