• volgens het CDA. een paar mensen van de cda overdrijven echt. ja ze willen nie met geert samen werken.maar de wereld vergaat er nie van!! nederland w8 al zoo lang maak nou een cabinet. er moet echt snel een nieuwe cabinet worden gevormd. het duurdte gewoon te lang. en hier mee word het cda er niet beter op(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wie wilt er nou met Blondeert werken? Niet ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik word dus helemaal schijtziek van die kutregering.


    ars moriendi

    btw, het is kabinet. zonder c.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Frostwork schreef:
    btw, het is kabinet. zonder c.


    srry ben ook dyslexies.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ze moeten maar eens wat gaan beslissen, gewoon doen wat het beste is maar daar zijn ze te lame voor


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, moet je België zien dan.
    Wij gaan pas echt kapot. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik zou niet met ze willen samen werken. Want het is beest kut als alle niet-Nederlandse mensen weg moeten uit 't land. ik ben zelf buitenlands dus dat is echt wel kut.

    Naja, nu hebben ze tenminste een kabinet -.-
    Maar toch vraag ik me af wanneer dat weer gaat vallen
    (lol)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 20:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tunstall schreef:
    Wie wilt er nou met Blondeert werken? Niet ik.


    ja klopt, maar ik vind ook dat ze niet zo moeten zeuren, ik dacht dat dit een democratie was, nou de drie partijen met de meeste stemmen samen werken, niet zeuren het volk heeft gekozen_O_


    Never forget the things that make you smile

    CDA moet niet zeuren. Als ze niet willen, moeten ze dat zeggen en dan komt er wel wat anders voor in de plaats.

    Met dat uitzetten gaat het allemaal heus wel meevallen. De PVV regeert niet alleen en dat word vooral geroepen om stemmen te trekken. Maar al die mensen, die toch voor het grootste gedeelte allochtoon zijn, die hier denken alles te kunnen doen wat ze willen moeten echt eens worden aangepakt. Ik heb voor de rest niets tegen mensen met een andere cultuur of achtergrond. Maar als je in NL wilt wonen, kun je je wel een beetje aanpassen.

    Ivan schreef:
    Naja, nu hebben ze tenminste een kabinet -.-
    Maar toch vraag ik me af wanneer dat weer gaat vallen
    (lol)


    dit kabinet is echt gedoemt de vallen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Tunstall schreef:
    Wie wilt er nou met Blondeert werken? Niet ik.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Als de PVV gaat regeren, moet ík weg -ben Russisch-, moet mijn beste vriendin weg -ze is Tsjechisch-, moet mijn vriend weg -hij is Turks- en moeten zoooveel vrienden van mij weg. Like, never.

    Maargoed de wereld vergaat niet hoor. En nou ik wil de PVV echt niet zien regeren, dan word alles waar ik van hou me afgenomen.

    Oké, in sommigen opzichten heeft Geert gelijk, zelfs mijn Turkse vriend vind dat. Hij vindt het dragen van een burka onnodig, want het is niet verplicht in het geloof. Maarja.. Hij is heel modern opgevoed.

    Maarja. Whatevuuur.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 22:42 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    hellgirl1417 schreef:
    CDA moet niet zeuren. Als ze niet willen, moeten ze dat zeggen en dan komt er wel wat anders voor in de plaats.

    Met dat uitzetten gaat het allemaal heus wel meevallen. De PVV regeert niet alleen en dat word vooral geroepen om stemmen te trekken. Maar al die mensen, die toch voor het grootste gedeelte allochtoon zijn, die hier denken alles te kunnen doen wat ze willen moeten echt eens worden aangepakt. Ik heb voor de rest niets tegen mensen met een andere cultuur of achtergrond. Maar als je in NL wilt wonen, kun je je wel een beetje aanpassen.

    Jij snapt het helemaal. Iedereen zewikt Wilders af want ja hij is een raccist en gaat elke buitenlander het land uitzetten maar dat wil ie niet! Hij wil de criminelen buitenlander goed aanpakken en de goede niet. Urgh ik kan echt niet tegen mensen die zeiken op iemand terwijl ze er niets van weten.
    Ik vind het wel goed dat Wilders erbij zit : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zoals ik al zei, dit kabinet, hoe het nu is is echt gedoemd te vallen.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."